افزایش ظرفیت حمل خودرو با قطار

افزایش ظرفیت حمل خودرو با قطار

افزایش ظرفیت حمل خودرو با قطار

ممتازنیوز: مدیر کل راه آهن جنوب شرق گفت: با استقبال مردم از امکان حمل خودرو با قطارهای مسافری در مسیر زاهدان – تهران و با اختصاص یک واگن دو طبقه دیگر حمل خودرو، ظرفیت حمل خودروهای مسافری این قطار برای دومین مرتبه در سال جاری به میزان بیش از دو برابر افزایش یافت.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، سید مصطفی داودی اظهار داشت: با راه اندازی نخستین واگن خودرو بر در تیرماه سالجاری که هفته ای دو بار همراه قطار مسافری زاهدان – تهران تردد می نمود امکان حمل ۱۰ دستگاه خودرو فراهم شد که در پی استقبال بی نظیر مردم و با مساعدت مسئولین راه آهن در مدت زمان کمتر از دو ماه، دو دستگاه واگن دو طبقه خودروبر به قطار مسافری زاهدان – تهران و بالعکس اختصاص یافت.
وی گفت: روز گذشته با بهره برداری از دومین واگن دو طبقه خودروبر امکان حمل خودروی همراه مسافرین قطار از دو روز در هفته به پنج روز و تعداد آن نیز از ۲۰ دستگاه به ۵۰ دستگاه در هفته افزایش پیدا کرد.
وی دلیل این استقبال را علاوه بر صرفه اقتصادی به دلیل افزایش قیمت حامل های انرژی، موارد دیگری نظیر ایمنی بالای سفر با قطار، کاهش خطرات احتمالی سفرهای جاده ای و استفاده از امکانات رفاهی خاص قطارهای مسافری عنوان کرد.
مدیر کل راه آهن جنوب شرق بیان داشت: مسافرینی که تمایل به حمل خودرو با قطار مسافری را دارند پس از تهیه بلیط از نمایندگی های فروش بلیط در سطح استان باید روز قبل از حرکت قطار خودروهای خود را به نمایندگان شرکت قطارهای مسافری رجا مستقر در ایستگاه راه آهن زاهدان تحویل دهند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.