افزایش عملکرد تجاری منطقه آزاد چابهار

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: میزان عملکرد تجاری این منطقه در آبان ماه سال ۹۲ نسبت به ماههای قبل از رشد قابل توجه ای برخوردار بوده است.

خبراقتصادی:مبارکی افزود:پیش بینی می گردد این روند رشد با توجه به سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و حمایت های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ادامه یابد. 

وی گفت: واردات و صادرات کالاهای تجاری و مسافری به داخل محدوده منطقه در این مدت در آبان ماه رشد نسبتا خوبی را نسبت به ماههای قبل تجربه کرده است. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین تاکید کرد اساسا راه اندازی ترانزیت از مبدا بندر و منطقه آزاد چابهار سبب توسعه همه جانبه شرق کشور خواهد شد. 

مبارکی نیز افزود: منطقه آزاد چابهار به لحاظ امتیازات و تسهیلات قانونی و همچنین موقعیت استراتژیک مناسب، از جمله معافیت مالیاتی ۲۰ ساله سرمایه گذاری، اجاره بلند مدت زمین به سرمایه گذاران خارجی و آزادی ورود و خروج سرمایه اتباع خارجی، اعطای مجوز تاسیس شعب بانک ها و بیمه های خارجی، آزادی واردات و صادرات شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهاربه عنوان یک بنگاه اقتصادی که اهداف بزرگی را در جهت رفع محرومیت منطقه و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور سرمایه گذاری و اشتغال مولد در این نقطه جغرافیایی سرزمین ایران اسلامی بر عهده دارد


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.