افزایش فروش تعداد تلفنهای هوشمند بدون شارژر

۰۸خردادماه،

تعداد سازندگان تلفنهای هوشمند که قصد دارند تلفنهای بدون شارژر به فروش برسانند رو به افزایش است، چرا که تعداد شارژیهایی که در خانه ها بدون استفاده مانده نیز به تدریج بسیار شده است.
 
شرکت ژاپنی سونی اعلام کرد که به سایر سازندگان تلفنهای همراه برای عرضه تلفنهای بدون شارژر محلق خواهد شد.
 
سونی تلفن هوشمند اکسپریا SP را ماه جاری میلادی بدون شارژر عرضه می کند، این اقدام درست پس از این صورت گرفت که شرکتهای نوکیا و اچ تی سی اعلام کردند که تلفنهای همراه تازه خود را تنها با یک کابل یو اس پی عرضه می کنند.
 
درحالی که به طور تخمینی ۷۰ درصد از کاربران تلفنهای همراه، دارای دستگاه هایی می باشند که با یک کابل یو اس بی متصل به یک رایانه شارژ می گردد، سالانه ۳۰ میلیون تلفن هوشمند همراه با یک شارژر دیواری فروخته می گردد.
 
برخی از اپراتورهای تلفنهای همراه در بریتانیا اظهار داشتند که فروشندگان به خریداران تلفن HTC این گزینه را می دهند که تلفن دارای شارژر و یا بدون آن را خریداری کنند.
 
علاوه بر شارژر تلفنهای هوشمند توسط یک رایانه، اکثر خریداران وقتی از یک برند تلفنهای هوشمند خود را خریداری می کنند، از یک شارژر می توانند برای تلفنهای تازه نیز استفاده کنند.
 
دونان دان رئیس اپراتور تلفن همراه O2 در بریتانیا گفت: ما به عنوان یک صنعت وظیفه داریم که نسبت به محیط زیست مسئولیت پذیر باشیم، فروش تلفنهای هوشمند بدون شارژر یک تغییر کوچک است که مزایای زیست محیطی بسیاری دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.