افزایش قیمت مسکن مهر برای بعضی ها!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیر عامل شهر تازه پرند با اشاره iبه افزایش قیمت بابت نصب و گرانی آسانسور برای متقاضیانی که قسط چهارم خود را از بانک اخذ کرده‌اند، گفت: بخشنامه تازه وزارت راه تا ۱۰ آذر برای افزایش قیمت مسکن مهر ابلاغ می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سعید صابونی در پاسخ iبه این سؤال که آیا تأمین تسهیلات واحدهای مسکونی مهر بعد از پایان دولت دهم نیز ادامه می‌یابد، گفت: در ارتباط با شهر تازه پرند باید اعلام کنم که نزدیک iبه ۹۵ هزار و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر در حال احداث است که از این تعداد ۸۰ هزار واحد مسکونی iبه مرحله سفت‌کاری رسیده و از این میزان ۴۰ هزار واحد مسکونی iبه مرحله نازک‌کاری رسیده و آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: از این ۴۰ هزار واحد مسکونی ۲۰ هزار واحد مسکونی افتتاح شده و ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر را نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال پوشش دادن می باشند. وی اضافه کرد: از شرکت آب و فاضلاب iبه شدت گله‌مند هستیم و iبه شدت با این شرکت مشکل داریم چرا که سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان منتظر می باشند که این شرکت کار خود را آغاز و iبه پایان برساند و تاکنون برای ۲۳ هزار واحد مسکونی انشعاب آب و برای ۳۸ هزار واحد مسکونی انشعاب فاضلاب داده شده است. وی گفت: در شهر پرند ۸۰ هزار واحد مسکونی iبه اتمام رسیده و ۱۵ هزار واحد مسکونی باقیمانده هم اکثرا iبه مرحله اسکلت و سقف رسیده‌اند و iبه سبب جذب اعتبارات از بانک در پرداخت تسهیلات مشکلی نخواهیم داشت و تنها متکی iبه آورده مردم هستیم.

*افزایش قیمت iبه سبب گران شدن آسانسور

صابونی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر گفت: افزایش قیمت مسکن مهر نهایی نشده اما تصمیمات کلی که اتخاذ شده است این است که متقاضیانی که قسط چهارم بانک را اخذ کرده‌اند برای آن‌ها افزایش قیمت اعمال نخواهد شد. وی ادامه داد: در بحث نصب آسانسور چون پیشا اعلام شده بود که باید واحد مسکونی iبه اتمام برسد و سپس آسانسور نصب شود احتمالا یک افزایش قیمت در بحث نصب آسانسور برای واحدهای مسکونی مهر برای اشخاصی که قسط چهارم را دریافت کرده‌اند خواهیم داشت.
به گفته وی، پیشا نصب آسانسور ۱۴ میلیون تومان بود که در حال حاضر iبه ۲۷ میلیون تومان رسیده است.

*ابلاغ دستورالعمل تازه افزایش قیمت برای اشخاصی که اقساط دوم و سوم را گرفته‌اند تا ۱۰ آذرمدیرعامل پرند گفت: متقاضیانی که قسط دوم و سوم را از بانک دریافت کرده‌اند در وزارت راه و شهرسازی دستور‌العملی در حال تدوین است که تا ۱۰ آذر ماه این بخشنامه iبه شهر تازه پرند ابلاغ می‌شود. وی ادامه داد: در بحث اقساط چهارم دولت تصمیم‌گیری کرد که افزایش قیمت مسکن مهر برای این متقاضیان اعمال نخواهد شد و حال وزارت راه و شهرسازی در حال تدوین بخشنامه‌ای است که برای اشخاصی که قسط دوم و سوم را از بانک گرفته‌اند آیا می‌تواند افزایش قیمت مسکن مهر شامل آن‌ها شود یا اینکه آن هم همانند قسط چهارمی‌ها افزایشی را تجربه نکنند.

منبع: شهر خبر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.