افزایش معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

۱۵اردیبهشت،

11-383.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش از افزایش تعداد معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ برای انجام مصاحبه خبر داد و گفت: اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه ساعت ۲۰ امشب منتشر می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اشاره به افزایش تعداد معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری ۹۲، گفت: بر اساس گزینش علمی انجام شده و برنامه زمانی پیش‌بینی شده از ساعت ۲۰ امشب فهرست اسامی ۲۱ هزار و ۸۸ نفر از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت هر یک از کد رشته محل‌های آزمون دکتری در ۵ کد رشته محل از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی با اشاره به معرفی ۲۱ هزار و ۸۸ داوطلب واجد شرایط، اظهارکرد: از این تعداد ۷۷۳۲ داوطلب زن و ۱۳ هزار و ۳۵۶ داوطلب مرد می باشند که به عبارت دیگر ۳۶٫۶۷ درصد داوطلبان زن و ۶۳٫۳۳ درصد مرد می باشند.

توکلی افزود: پیش از این تعداد معرفی‌شدگان واجد شرایط برای مصاحبه ۲۰ هزار و ۴۷۹ نفر بود که این میزان در آخرین گزینش علمی افزایش یافت.

وی با اشاره به اعلام اسامی معرفی‌شدگان حداکثر در پنج کد رشته محل، گفت: هر یک از دعوت‌شدگان به مصاحبه در یک، دو، سه، چهار یا پنج کد رشته محل به مصاحبه دعوت شده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه، گفت: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم و بر اساس برنامه زمانی که آن زمان اعلام می‌شود، به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو مراجعه کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.