افزایش مقدار اسپرم

افزایش مقدار اسپرم :

مردان به ۲ دلیل طالب افزایش اسپرم خود هستند ، اولین دلیل برای بارور کردن (بچه دار کردن) و دلیل بعدی برای لذت بردن بیشتر در ارگاسم است .

افزایش مقدار اسپرم :

مردان به ۲ دلیل طالب افزایش اسپرم خود هستند ، اولین دلیل برای بارور کردن (بچه دار کردن) و دلیل بعدی برای لذت بردن بیشتر در ارگاسم است . بعضی بر این باورند ، کسانی که مایع منی بیشتری دارند از سلامت جنسی بیشتری نیز برخوردارند . بدون در نظر گرفتن درستی یا نادرستی این حرف ، شک نکنید بین یک ارگاسم لذت بخشتر و طولانی شدن مدت زمان به ارگاسم رسیدن با بیشتر بودن مایع منی رابطه مستقیم وجود دارد . اگر بدن فردی اسپرم بیشتری تولید کند ، آن فرد میل جنسی بیشتری دارد .

Man-woman

در ابتدا چند خطی راجع به مزایای اسپرم بیشتر ، توضیح داده شد ، حال به چگونگی افزایش اسپرم میپردازیم :

از لباسهای راحت استفاده کنید :

بیضه ها در خارج از بدن انسان قرار دارند ، دلیل این امر آن است که دمای بدن بالاتر است و دمای بیضه ها باید چند درجه ای کمتر از دمای بدن باشد . پوشیدن لباسهای راحت و آزاد شما را در این امر یاری میکند زیرا با پوشیدن لباس تنگشما باعث چسبیدن بیضه ها به بدن شده ، در این صورت بیضه ها هم دمای بدن را میگیرند . برای جلوگیری از این امر تا جایی که ممکن است از لباسهای راحت استفاده کنید و اگر میتوانید هنگام خواب عریان بخوابید .

سیگار نکشید :

اگر سیگاری هستید تصمیم به ترک بگیرید ، اگرنه سمت سیگار هم نروید . سیگار علاوه بر آسیب رساندن به ریه باعث کاهش اسپرم هم میشود . با آزمایشات انجام شده بر روی افراد سیگاری دریافتند که اسپرم این افراد ۲۲ درصد از اسپرم افراد سالم کمتر است . و حتی زود انزالی در افراد سیگاری بیشتر دیده میشود .

از غذاهای مناسب استفاده کنید :

مواد غذایی تاثیر بسزایی در تولید اسپرم دارند . از سبزیجات و غلات در مواد غذایی خود، استفاده کنید . سعی کنید این مواد را جوری در برنامه غذایی خود بگنجانید . غذاهایی هم که پروتوئین و کربوهیدرات فراوانی دارند و کم چرب هستند بسیار درتولید اسپرم موثر میباشند. البته توجه داشته باشید علاوه بر تغذیه خوب ورزش را هم درکنارش انجام دهید . تا هم زندگی جنسی خوب داشتهباشید و هم سلامتی خود را تضمین کنید .

5bf51bfb294e847a071f5687eb5b3fa1

به هیچ وجه خودارضایی نکنید :

استمنا دشمن روابط جنسی سالم است . اگر خواهان یک روابط جنسی خوب هستید هیچ گاه استمنا نکنید . زمانی که شما به استمنا میپردازید ، منجربه انزال شما خواهد شد و هرچه تعداد انزال بیشتر باشد ، باعث کم شدن مایع منی میشود و از غلظت آن میکاهد .

دور مشروبات الکلی را خط بکشید :

استفاده از مشروبات الکلی هم روی اسپرم تاثیر خواهد گذاشت . زمانی که از مشروباتالکلی استفاده میکنید ، به خاط تاثیری که روی کبد میگذارد ، باعث ایجاد هورمونی زنانه به نام استروژن در بدن شما میشود که این هورمون کاهش میل جنسی را به همراه دارد ، از این رو روی مایع منی و اسپرم هم اثر خود را گذاشتهو باعث کاهش اسپرم میشود .

انجام ورزش کجل :

دقت کنید انجام این ورزش بر روی مقدار اسپرم شما تاثیر نمی گذارد . اما انجام آن خالی از لطف نیست چرا که باعث بالا رفتن قدرت پرتاپ مایع منی میشود که این امر بر روی کیفیت روابط جنسی بیتاثیر نخواهد بود و باعث لذت بیشتر میشود .

استفاده از ویتامین ها :

استفاده از ویتامین هم بر روی سلامت جسمی و هم سلامت جنسی تاثیر گذار خواهد بود . کارنیستین و فولیک اسید و آرژنین و سلنیوم ، همه برای افزایش اسپرم مفید و موثر هستند  . با خوردن گوشت قرمز و شیر میتوانید کارنیستسن را جذب بدن کرده و سبب افزایش اسپرم در بدن خود باشید .

آرژنین هم در موادی مثل تخم مرغ ، کنجد و آجیل به وفور یافت میشود و به نوعی مایع منی را تقویت میکند .

 

نوشته افزایش مقدار اسپرم اولین بار در فلکس پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.