افزایش نشاط و سلامتی کارکنان، بهره وری آنان را افزایش می دهد

به گزارش ایرنا، کمال بیگدلی شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی کارکنان شرکت مخابرات ایران، استمرار و تداوم برنامه های ورزشی را از تاکیدات این شرکت دانست و افزود: با وجود واگذار بخش بزرگی از این مجموع به بخش خصوصی و سهام عدالت، مسابقات و فعالیت های ورزشی این شرکت به صورت مداوم استمرار دارد.

وی به واگذاری ۵۰ درصد شرکت مخابرات به سهامدار خصوصی، ۲۰ درصد سهام عدالت، پنج درصد بورس و پنج درصد سهم کارکنان اشاره کرد و یادآورشد: این شرکت با وجود حرکت به سوی صرفه جویی برای رسیدن به سود بیشتر در تلاش برای حفظ سلامتی کارکنان به صورت مستقیم با توسعه و ترویج ورزش و تربیت بدنی است.

بیگدلی با بیان اینکه توجه به ورزش قهرمانی در آیین نامه شرکت مخابرات ایران مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: توسعه مجموعه های ورزشی و پشتیبانی از فعالیت های تربیت بدنی از جمله برنامه های در دست اجرای این شرکت محسوب می شود.

معاون اداری و مالی مخابرات ایران، بر لزوم پیگیری سلامت بازنشستگان این شرکت تاکید کرد و گفت: باید برای بهره گیری از تجارب پیشکسوتان این شرکت، سلامتی و نشاط آنان را تامین و تضمین کرد که به این منظور برنامه های ورزشی آنان نیز مورد توجه شرکت مخابرات ایران قرار دارد.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته برای حمایت از ورزش بانوان این شرکت تاکید و خاطر نشان کرد: برنامه های ورزشی تدوین شده برای مسابقات بانوان با حضور نماینده کارکنان زن این شرکت صورت گرفته است.

بیگدلی به حضور ۱۴ تیم از مجموع ۳۰ تیم موجود در کشور اشاره کرد و افزود: تمامی استانها باید برنامه ریزی برای حمایت از تربیت بدنی و ورزش را در دستور کار و اولویت کاری خود قرار دهند.

این مسابقات در دو رشته بسکتبال و آمادگی جسمانی به مدت پنج روز با حضور ۱۴ استان در مجموع فرهنگی ورزشی پیام مخابرات زنجان برگزار می شود.

۷۳۱۹/۵۲۲ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۶۱۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.