افزایش نیم میلیونی مسافران ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در مهر ماه

پیمان سنندجی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای استقبال از آغاز سال تحصیلی گفت: از حدود دو ماه پیش معاونت فنی شرکت واحد به صورت وسیع اقدام به رفع معایب فنی اتوبوسها کرده و ناوگان آمادگی کامل برای افزایش مسافران مهر ماه دارد .

وی ادامه داد: ۷ هزار دستگاه اتوبوس ناوگان شرکتی و خصوصی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده خدمات رسانی به مسافران هستند .

مدیرعامل شرکت واحد با بیان اینکه پیش بینی می شود ۵۰۰ هزار مسافر از اول مهرماه به مسافران ناوگان اتوبوسرانی افزوده شود گفت: از ابتدای مهرماه مسافران روزانه اتوبوسها از مرز ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می گذرد.

سنندجی با اشاره به ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید که با اعتبارات شهرداری تهران خریداری شده اند، گفت: این اتوبوسها در حال آماده سازی برای ورود به ناوگان و انجام تستهای فنی هستند که با توجه به آغاز کار خط ۵ اتوبوسهای تندرو که قرار است تا قبل از مهرماه  بهره برداری شود بیشتر این اتوبوسها به این خط وارد شده و تعدادی نیز به خط ۲  بی آر تی تزریق می شود .

وی از افتتاح پایانه ویژه معلولین خبر داد و گفت: این پایانه در محدوده طرشت است و مجهز به مرکز اطلاع رسانی با ۱۳ خط تلفن، ۵۰ دستگاه ون که با کمک بهزیستی تامین شده و ۱۵ دستگاه اتوبوس که قابلیت جا به جایی معلولان را دارد ،است  که طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد .

سنندجی از همکاری شرکت واحد با ستاد مرکزی استقبال از مهر خبر داد و گفت: در هماهنگی کامل با ستاد استقبال از مهر که در معاونت حمل و نقل و ترافیک مستقر است هستیم و در صورت هر گونه نارسایی  مشکلات را رفع می کنیم .

مدیر عامل شرکت واحد ادامه داد: آمادگی داریم به هر تعداد اتوبوس و مینی بوس  جهت استفاده در سرویس مدارس در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار دهیم .


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.