افزایش واردات باتری خودرو بی کیفیت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افزایش واردات باتری خودرو بی کیفیت

افزایش واردات باتری خودرو بی کیفیت

ممتازنیوز: رئیس انجمن صنفی صنعت باطری از افزایش واردات باتری‌های بی کیفیت خودرو خبرداد و گفت: مردم با خرید این باتری‌ها متضرر می شوند.

به گزارش ممتازنیوز، مسعود گل‌شیرازی نسبت به افزایش واردات باتری های بی کیفیت هشدار داد و گفت: متاسفانه خرید این باتری‌ها از سوی مردم، سبب متضرر شدن آنها خواهد شد، چراکه بعد از مدت کوتاهی نیاز به تعویض خواهند داشت.
رئیس انجمن صنفی صنعت باتری افزود: بازرسی های نامحسوس انجمن و گزارش های رسیده به ما نشان می‌دهد که متاسفانه طی ماههای اخیر، واردات باتری خارجی به کشور بسیار افزایش یافته است و این باتری‌های وارداتی نیز عموماً به لحاظ کیفی در سطح بسیار پایینی قرار دارند.
وی تصریح کرد: پیگیری های انجمن حاکی از آن است که هیچ یک از باتری های وارداتی دارای گارانتی معتبر و قابل اتکا نیستند، و همین نقص باعث متضرر شدن خریداران آن ها شده است.
به گزارش مهر، رئیس انجمن صنفی صنعت باتری تاکید کرد: این واردات بی مورد در حالی انجام می گیرد که تولیدات داخلی از لحاظ استانداردهای جهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و دارای گارانتی معتبر هستند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فرهاد:

    خود مهندس گل شیرازی میداند که واردات باتریهای بی کیفیت توسط سودجویان مرتبط با قاچاق انجام میشود. ایشان به عنوان یک تولید کننده اصفهانی باید به عنایت به لزوم صحت گفتار، ناتوانایی تولیدکنندگان باتری خودرو در دو مبحث زیر را به خوبی مدنظر قرار دهند:
    ۱- کیفیت باتریهای سیلد داخلی در قیاس با تولیدات همین کشور ترکیه (inci).حال تولیدات کره جنوبی که حتی به چین هم در این زمینه امکان اندک رقابتی نداده(در اکثر کشورهای اروپا، آسیا و ..)، بماند!
    ۲- اصرار تولیدکنندگان در گذشته به دولتها افزایش تعرفه بود. جالب است که پاسخ دهند چرا بعد از ۴برابر شدن تعرفه در سال جاری باز هم مشکل فروش دارند و قیمتهای باتری داخلی که ارزانترین آن صبا است بازهم بالاست؟!

    برای مقابله با قاچاق باید با واردات صحیح توسط واردکنندگان معتبر و همکاری تولیدکنندگان مقابله کرد.

    امضا محفوظ و.ف

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.