افزایش وحشتناک سوءاستفاده از دختران سوری تحت عنوان «جهاد»

۲۴اردیبهشت،

«نافی بیلاری» گفت: گروه‌های تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت‌های خود شدت بخشیده‌اند و گاهی آن را با نام «جهاد النکاح» ذکر می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی شیعه نیوز، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد «نافی بیلاری» در اولین اعتراف رسمی این سازمان به هتک حرمت زنان و دختران سوری توسط تروریست های وهابی اذعان کرد و گفت: گروههای تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت های خود شدت بخشیده اند و گاهی آن را با نام “جهاد النکاح” ذکر می کنند و یا اینکه زنان و دختران سوری را با عنوان اسیران جنگی خطاب می کنند و این عمل خود را مباح می دانند.

وی در ادامه ی سخنان خود تاکید کرد: پس از شنیدن آمارهای مربوط به این پدیده، وضعیت زنان و دختران سوری به شدت نگران کننده است.

اما “بیلاری”در ادامه ی سخنانش در یک جانبداری آشکار از تروریستهای مخالف، از تلاش دولت ارتش سوریه و محاصره منطقه ی “القصیر” واقع در غرب سوریه توسط این ارتش برای پاکسازی آن از تروریستها ابراز نگرانی کرد و افزود: از به وقوع پیوستن فجایع بیشتر در این منطقه می ترسم؛ وی با این سخنش سکوت جامعه ی بین المللی را در مورد اشغال این منطقه از ماهها پیش توسط عناصر وهابیت و قتل صدها بی گناه و هتک حرمت زنان و … به دست این عناصر را نادیده گرفت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.