افزایش کرایه سرویس مدارس تهران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افزایش کرایه سرویس مدارس تهران

افزایش کرایه سرویس مدارس تهران

ممتازنیوز: شورای اسلامی شهر تهران با افزایش نرخ کرایه خودروهای حمل و نقل دانش آموزان مدارس شهر تهران برای سال تحصیلی ۹۲-۹۳ موافقت کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس این مصوبه که در پانصد و شصتمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد کرایه خودروهای مینی بوس، میدل باس و اتوبوس ویژه حمل و نقل دانش آموزان تا ۲۰ درصد و نرخ کرایه خودروهای ون و سواری ویژه حمل و نقل دانش آموزان تا ۳۱ و شش دهم درصد افزایش می یابد.
عضو شورای اسلامی شهر در جلسه امروز این شورا گفت: نرخ های تعیین شده برای مسافت های مختلف تا سقف میزان مجاز تعیین شده است و در مناطق مختلف شهر با توجه به تعداد متقاضیان امکان دریافت مبالغ کمتر وجود دارد.
مصوبه تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس شهر تهران در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ در یک ماده واحده و ۱۵ تبصره تصویب شده است.
براساس ماده واحده این مصوبه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهر تهران و شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه موظفند نرخ سرویس های مدارس را در شهر تهران بر مبنای جدولی که به آنها اعلام می گردد به رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش آموزان مدارس ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کنند.
تبصره های این مصوبه نیز برای حفظ ایمنی سرنشینان خودروها الزاماتی تعیین کرده است.
همچنین تاکید شده است حتی الامکان برای سرویس مدارس دخترانه در مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان از بانوان راننده استفاده شود.
براساس این مصوبه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران موظف است هر شش ماه یک بار با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گزارشی از نحوه اجرای این مصوبه به کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند و از دریافت هرگونه وجه غیرمصوب به هر عنوان اجتناب کند.
براین اساس خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد باید برچسب سرویس مدرسه را در عقب خودرو سمت صندلی شاگرد نصب کنند.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.