افزایش گشتهای جمع آوری بی خانمان های پایتخت

۲۱ آبان ،
ممتاز نیوز : معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: همزمان با آغاز فصل سرما گشت های جمع آوری بی خانمانها از ۳۰ واحد به ۴۲ واحد افزایش پیدا می کند.

رضا جاگیری در گفتگو با مهر با بیان این که گرمخانه های شهرداری با آغاز فصل سرما و در شرایط خاص به صورت ۲۴ ساعته پذیرای اشخاص بی خانمان است  گفت: در موقعیت های ویژه محدودیت زمانی برای ورود متقاضیان اقامت در این مراکز وجود ندارد. همچنین هیچ محدودیتی برای مراجعه اشخاص تکراری به گرمخانه ها در نظر گرفته نشده است و هر داوطلبی می تواند شب ها به این اماکن مراجعه کند.

وی با اشاره به  ساعت کار گرمخانه ها گفت: فعالیت گرمخانه‌ها شبانه است ، اما اگر یخبندان و یا بارش شدیدی رخ دهد، گرمخانه‌ها در آن ایام شبانه‌روزی می‌شود.جاگیری میانگین آمار اشخاص بی‌خانمانی که روزانه توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شوند را ۳۰۰ نفر اعلام کرد و توضیح داد: شمار بسیاری از متقاضیان گرمخانه ها اشخاص تکراری می باشند و بخش دیگری را نیز بی خانمان هایی تشکیل می دهند که خودشان به گرمخانه ها مراجعه می کنند.

وی تاکید کرد: با آغاز فصل سرما شاهد افزایش واحدهای گشتی شهرداری خواهید بود و به همین منظور تعداد تیم‌های گشتی از ۳۰ واحد به ۴۲ واحد افزایش یافته است و با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم تا امسال زمستان بی خانمان ها را تحت حمایت قوی تری قرار دهیم و عملکرد بهتری در حوزه ساماندهی بی‌خانمان‌ها انجام می گردد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.