افزایش یک میلیارد تومانی اعتبار یارانه‌ای دانشجویان در نمایشگاه کتاب

رییس بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب:

یارانه ۲ میلیارد تومانی بن‌کارت دانشجویی که مهلت ثبت نام آن تا ۱۵اردیبهشت اعلام شده بود، با استقبال دانشجویان مواجه و روز ۳۰ فروردین ماه ثبت نام آن تکمیل و سایت بسته شد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا، «بهمن درّی» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب طی سخنانی از افزایش اعتبار یارانه‌ای خرید کتاب برای دانشجویان خبر داد.

و گفت: یارانه ۲ میلیارد تومانی بن‌کارت دانشجویی که مهلت ثبت نام آن تا ۱۵اردیبهشت اعلام شده بود، با استقبال دانشجویان مواجه و روز ۳۰ فروردین ماه ثبت نام آن تکمیل و سایت بسته شد. دانشجویانی که در موعد مقرر ثبت‌نام کردند،بن‌کارت دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به چنین استقبالی یک میلیارد تومان به ۲ میلیارد تومان یارانه ای که برای دانشجویان در نظر گرفته بودیم، اضافه خواهیم کرد و بنابراین۱۵۰ هزار نفر دانشجو با اعتباری معادل سه میلیارد تومان یارانه دریافت می‌کنند.

درّی عنوان کرد: از آنجایی که قبل از انقضای مدت تعیین شده مهلت ثبت نام دانشجویان در سایت به اتمام رسیده است، لذا به مسوولان مربوطه ابلاغ شده که مجدداً سایت ثبت نام را باز کنند تا جمع دیگری از دانشجویان عزیز بتوانند نسبت به خرید یارانه‌ای کتاب در نمایشگاه امسال اقدام کنند.

رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین از اختصاص ۵ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای دانشجویانی که از سوی دانشگاه های سراسر کشورمعرفی می شوند و نیز استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی وتجهیز کتابخانه‌های دانشگاه ها خبر داد و بیان کرد: زمان ثبت نام برای بهره بردن از این اعتبار نیز تا اول اردیبهشت تعیین شده است. ما همچنین کارت

الکترونیک خرید کتاب و بن کاغذی برای خرید کتب خارجی اعم از لاتین و عربی دراختیاردانشجویان و دانشگاهیان قرار خواهیم داد.

۲ میلیارد تومان اعتبار برای شارژ بن‌کارت طلاب
وی با اعلام آمادگی نمایشگاه کتاب تهران، برای ارائه شارژ کارت‌های الکترونیک خرید کتاب طلّاب سراسر کشور تا سقف ۲ میلیارد تومان، اظهار کرد: منتظر اسامی طلابی که مشمول دریات این یارانه می‌شوند از سوی مراجع مربوطه هستیم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزارمی‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.