افزایش ۲۹درصدی حق فنی داروخانه‌ها در سال ۹۲

۱۷فروردین۱۳،

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه خبر داد

افزایش ۲۹درصدی حق فنی داروخانه‌ها در سال ۹۲

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حق فنی داروخانه‌ها مطابق تعرفه‌های درمانی بخش خصوصی خبر داد و گفت: این افزایش حدود ۲۹ درصد است که در شورای عالی بیمه به تصویب رسیده است و برای تأیید نهایی به دولت ارسال می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، محمد‌باقر هوشنگی با اشاره به اینکه در اواخر سال قبل تعرفه‌های درمانی در سال ۹۲ تعیین و به تصویب شورای عالی بیمه رسید، اظهار داشت: پس از تصویب افزایش تعرفه‌ها، نرخ‌های تازه برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال شد.

وی تصریح کرد: در تاریخ ۶ فروردین ۹۲ نرخ تعرفه‌های درمانی به هیئت دولت ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده تصویب و جهت اجرا ابلاغ شود.

هوشنگی بیان داشت: اعضای شورای عالی بیمه چندی پیش طرحی را برای حمایت از داروخانه‌داران به تصویب رساند که قرار شد حق فنی داروخانه‌ها مطابق تعرفه‌های درمانی بخش خصوصی افزایش پیدا کند.

وی افزود: افزایش حق فنی داروخانه‌ها در سال جاری حدود ۲۹ درصد است که پیش بینی می‌شود پس از تأیید دولت این افزایش عملیاتی شود.

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در چند روز آینده نرخ‌های تازه حق فنی داروخانه‌ها برای تصویب به دولت ارسال می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر فروردین آماده و جهت اجرا ابلاغ شود.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.