افزایش ۱۴ رشته‌ مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه الزهرا

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

افزایش ۱۴ رشته‌ مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه الزهرا

افزایش 14 رشته‌ مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا در نیمسال تازه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای ارتقای سطح کیفی دانشگاه رشته‌های تازه ایجاد کرد.

به گزارش ممتاز ، فریده حق بین، معاون آموزش دانشگاه الزهرا در گفتگو با  ممتاز نیوز، در خصوص برنامه‌های آموزش نیمسال اول تحصیلی سال ۹۲-۹۳ گفت: علاوه بر روال هرساله بخش معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر ارائه دروس و حضور دانشجویان در کلاس‌ها بر کنترل طول مدت زمان آموزشی که از ۱۶ شهریور ماه آغاز می‌شود تاکید داریم.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش سطح کیفی رشته‌های تازهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ایجاد کردیم تصریح کرد: از سال قبل تاکنون رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد از ۵۹ رشته گرایش به ۷۴ رشته گرایش افزایش پیدا کرده است.

حق‌بین در ادامه افزود: با توجه این که دانشگاه الزهرا دانشگاه جامعی است در همه رشته‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و هنر رشته‌های تازه ایجاد کردیم.

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا در خصوص برنامه‌ریزی‌های دانشگاه جهت ارتقاء کیفیت و بهبود نسبت استاد به دانشجو اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دانشگاه رشته‌هایی از جمله برنامه‌ریزی و مدیریت آموزشی داریم قرار براین است که از متخصصین در این رشته برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنسیتی بودن دانشگاه الزهرا سبب داشتن ویژگی‌های خاص در بین سایر دانشگاه‌هاست خاطر نشان کرد: در این برنامه‌های مطالعاتی علاوه بر شناسایی توانمندی‌ها و عوامل موفقیت بانوان جهت افزایش توانمندی‌های آتی دانشگاه برای رقابت در بین سایر دانشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی می‌شود.

/۱۱۰/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.