افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی در مهرماه / آماده باش کامل اتوبوسرانی همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی

اردیبهشت ۱۴۰۳

روزانه به طور متوسط ۵/۴ میلیون مسافر توسط اتوبوس ها در پایتخت جابه جا می شوند؛

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:پیش بینی می گردد تعدادمسافران اتوبوسرانی در مهرماه۲۰ تا۳۰ درصد افزایش یابد که برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان ناوگان اتوبوسرانی در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات گسترده ای برای آماده سازی ناوگان اتوبوسرانی صورت گرفته است و همچنین در تلاشیم که تا مهرماه سری تازهی از اتوبوس های دوکابین را وارد ناوگان کنیم.
وی تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی در مهرماه با تمام ظرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا در ساعت پیک ترافیک در نقاط مهم و پرتردد شهر مانند ونک، میدان ولیعصر (عج) ، میدان آزادی و … تعدادی از اتوبوسها دپو شده تا در صورت نیاز سریعا بتوانند نسبت به جابه جایی مسافران اقدام کنند.
سنندجی افزود: آمادگی کامل جهت اعزام اتوبوس به مکان های پرازدحام مسافر، حرکت اتوبوس ها از مبدا طبق برنامه زمانبندی و با حداقل زمان تاخیر، تعمیر و تجهیز اتوبوس های دارای نقص فنی قبل از بازگشایی مدارس، حضور مداون گشت های شرکت واحد در نقاط مختلف شهر به ویژه نقاط پرتردد و شلوغ، شستشو و نظافت کامل اتوبوس ها و… از دیگر اقداماتی است که همزمان با بازگشایی مدارس در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همچنین ناوگان بلیتی اتوبوسرانی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار فرهنگی در روز اول مهر رایگان خواهد بود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.