افزایش ۳۳ درصدی ازدواج در استان البرز

۴ م دیماه ،

فرماندار کرج از افزایش ۳۳ درصدی ثبت ازدواج در سطح استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آمار موجود،در بهار سال جاری میزان ازدواج های ثبت شده ۴ هزار و ۹۷۳ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل،۳۳/۴ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: براساس این آمار،میزان طلاق های ثبت شده نیز نسبت به فصل زمستان سال جاری،بیانگر ۱۰ درصد کاهش است.
وی ضمن اشاره به اینکه در حوزه ولادت نیز ۸ هزار و ۳۴۹ مورد ثبت شده است آمار فوت را اینگونه عنوان کرد که در حوزه فوت دو هزار و ۱۱۵ اتفاق اعلام شده که این آمار نسبت به سال قبل ۱۵/۱ درصد کاهش یافته است.
ایران نژاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه آمار ارائه شده مبین افزایش امید به آینده در میان مردم است،خاطر نشان کرد: کاهش میزان طلاق در میان خانوارها،افزایش ولادت ها و کاهش میزان فوت های به وقوع پیوسته بیانگر افزایش امید به زندگی درمیان مردم است که نقش بسزایی در ترسیم برنامه های عملیاتی که نیازمند حضور و مشارکت مردم است،دارد.
وی تصریح کرد: نکته قابل تامل دیگر تلاش مدیران دستگاه های مختلف در راستای افزایش بعضی سرانه ها از جمله سرانه های بهداشت و درمان است که امید می رود با تداوم همکاری های لازم میان وزارت بهداشت و درمان و همچنین مدیران استان و شهرستان شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.