افزایش ۳۸ درصدی تولید تیبا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 افزایش 38 درصدی تولید تیبا

افزایش ۳۸ درصدی تولید تیبا

ممتازنیوز: تولید خودرو تیبا در آذر ماه سال جاری ۳۸٫۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در ماه قبل داشته است.

به گزارش ممتازنیوز، با وجود موانع موجود در صنعت خودروسازی که در ماه های اخیر باعث کاهش تولید محصولات داخلی بوده است، گروه خودروسازی سایپا بر اساس تاکیدات مدیر عامل گروه و برنامه ریزی انجام شده توانسته تولید محصول خود را افزایش دهد.
بر اساس این گزارش، خودرو تیبا شرکت سایپا تا پایان آذرماه، ۴۲۱۷ دستگاه تولید کرده که در مقایسه با مدت مشابه در آبان ماه سال جاری با تولید ۳۰۴۱ دستگاه، ۳۸٫۷ درصد رشد نشان می دهد. همچنین میزان تولید این محصول از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه با ۸۰ درصد رشد همراه بوده است.
افزایش تولید محصول تیبای سایپا با وجود موانع داخلی و خارجی نشان از درایت مدیران ارشد، همت متخصصین داخلی و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان این شرکت در جهت تولید و ارائه محصول داخلی بوده است.
بر همین اساس گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد تا پایان سال و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تیراژ محصولات خود را بالا برده تا همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال که افزایش تقاضای خودرو را به همراه دارد، بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و از همین رو سایپا تولید خودرو تیبا را بر اساس برنامه ریزی به ۸۰۰ دستگاه در روز خواهد رساند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.