افزایش ۵ برابری سرعت ساخت تجهیزات دفاعی دریایی ایران

۰۹م آذر ،

سرعت ساخت ناوشکن در نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران پنج برابر شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده  نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در  حاشیه مراسم  صبحگاه  مشترک نیروهای مسلح در بندرعباس گفت : امروز ایران اسلامی توانایی ساخت انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته را در کمترین زمان دارد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود :  هم اکنون سازه اصلی ناوشکن سهند که در کلاس  جماران ساخته شده به مرحله نصب روسازه و تجهیزات رسیده است.
سازه اصلی ناو شکن سهند شهریور به آب انداخته شد.
وی گفت : ساخت و بهینه سازی تجهیزات نظامی ، تامین قطعات  و  تعمیرات  آن  در  داخل کشور بدون نیاز به کمک نیروهای خارجی سبب افزایش توان بازدارنگی ایران اسلامی شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود : بومی سازی و خودکفایی در ساخت انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی ، داشتن مهمات هوشمند و استفاده از  تاکتیکهایی که در کشور طراحی شده به معنای توان و قدرت بازدارندگی است.
امیر دریادار سیاری گفت : داشتن نیروهای مومن ، متعهد ، ولایت مدار و شهادت طلب که پشتوانه مردمی ۷۰ میلیون نفری را دارد از ظرفیت های تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به حضور نیروهای فرامنطقه ای در آبهای آزاد منطقه افزود :  تحرکات همه شناورهای سطحی و زیرسطحی که در منطقه حضور دارند به صورت دقیق و لحظه ایی رصد می گردد و درهیچ شرایطی اجازه نزدیک شدن ناوهای خارجی به آبهای سرزمینی را نمی دهیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : اگر دشمن بخواهد به مرزها  و  منافع  جمهوری  اسلامی  ایران تعرضی کند آسیبی که به او وارد می گردد بیش از آنچه است که تصور آن را می کند.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.