افزایش ۵۰ درصدی تسهیلات اعطایی بانک توسعه تعاون در سال ۹۱

۲۰فروردین۱۳،

156-3.jpg

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از افزایش ۵۰ درصدی میزان تسهیلات اعطایی این بانک در سال ۹۱ و پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران خبرداد.

ماشاءالله عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، در تشریح عملکرد بانک توسعه تعاون در سال قبل اظهار کرد: عملکرد این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی و خدمت‌رسانی به مشتریان قابل توجه بوده و تلاش کردیم تا در راستای انضباط پرونده‌های اعتباری و پیروی از مقررات جاری حرکت و با اعتمادسازی در مشتریان و تعاونگران نسبت به جذب سپرده‌های مردمی در این بانک اقدام کنیم چنانچه سپرده گذاریها در این بانک نشاندهنده اعتماد عمومی به این بانک است.

وی در عین حال بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سال ۹۱ را مربوط به عقود مبادله‌ای و قرض الحسنه ذکر کرد.

به گفته رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، عقود فروش اقساطی، جعاله و اجاره به شرط تملیک مهمترین عقود مبادله‌ای و قرض الحسنه به شمار می روند و بانک توسعه تعاون بر پایه قوانین و مقررات و ضوابط بانک مرکزی بخش اعظمی از تسهیلات خود را در قالب عقود اسلامی به شرکتهای تعاونی پرداخت کرده است.

عظیمی همچنین رقم تسهیلات پرداختی این بانک در سال قبل را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با اختصاص منابع اعتباری صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون ، هدفگذاری رشد و توسعه فعالیت تعاونی‌ها در کشور محقق و جایگاه بخش تعاون در اقتصاد ملی ارتقا یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.