افزایش ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در پایتخت

۳۰ آبان ،
ممتاز نیوز : عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: توجه سازمان بسیارزیباسازی به مسئله سرویسهای بهداشتی، ارتقاء سلامت شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ معصومه آباد در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران اظهار کرد: در سالهای پیش که مسئله توجه به سرویسهای بهداشتی عمومی در سطح شهر مورد تاکید قرار می گرفت، بی اهمیت جلوه می کرد و اقدامی در مورد آنها انجام نمی شد اما جا دارد از توجه مدیرعامل سازمان بسیارزیباسازی شهر تهران به این مقوله تشکر کرد.

وی با اشاره به مسئله توسعه سرویسهای بهداشتی عمومی در دیگر کشورها خاطرنشان ساخت: در کشورهای دنیا این مبحث آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که تحت مدیریت رئیس جمهور کشور به اجرا درمی آید و سمینارهای تخصصی نیز برگزار می گردد.

آباد با بیان اینکه سال پیش و امسال شاهد افزایش تعداد چشمه های سرویسهای بهداشتی عمومی در تهران بوده ایم گفت: ۴۰۸۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی در تهران وجود دارد که طی این دو سال ۵۰۰ چشمه سیار و ۳۰۰ چشمه ثابت راه اندازی شده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: این اقدام حرکت خوبی در جهتی مصوبه شهر دوستدار سالمند و شهر دوستدار کودک در شورای شهر است. شهروندان به سبب وجود ترافیک در معابر، ساعات بسیاری را در خارج از منزل به سر می برند که راه اندازی و توسعه سرویسهای بهداشتی عمومی، سلامت آنها به ویژه سالمندان و کودکان را ارتقاء می دهد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.