افزودن سرویس چت به ایمیل بومی

۱۱اردیبهشت،

رئیس هیات مدیره پست الکترونیک چاپار از افزوده شدن سرویس چت به این ایمیل بومی در ۶ ماهه دوم امسال خبر داد و گفت: با راه اندازی این سرویس، برای اولین بار در ایران کاربران در فضای ایمیل بومی امکان چت کردن خواهند داشت.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سلمان افشار از پیاده سازی نسخه تازه پست الکترونیک چاپار – chmail – با ظاهری کاملا متفاوت و مورد توجه کاربران ایرانی خبر داد و اظهار داشت: تا یک هفته آینده این ایمیل بومی دو زیانه خواهد شد و نیز قابلیت تغییر پوسته – تم- در آن برای کاربر فراهم می گردد؛ به این ترتیب کاربر می تواند علاوه بر تغییر پوسته محیط ایمیل خود، زبان منوهای این پست الکترونیک را نیز به فارسی یا انگلیسی تغییر دهد.

وی با بیان اینکه پست الکترونیک چاپار ۷۰۰ هزار کاربر فعال دارد، ادامه داد: روزانه نزدیک به ۱۲۰۰ نفر عضو این ایمیل بومی می شوند و ۴۰ هزار نقر نیز روزانه کاربر فعال این پست الکترونیک می باشند.

افشار از افزایش حجم ظرفیت chmail خبر داد و گفت: هم اکنون ظرفیت پست الکترونیک چاپار یک گیگابایت است که در سال آینده این حجم به ۳ برابر افزایش می یابد.

رئیس هیات مدیره پست الکترونیک بومی چاپار با بیان اینکه در حال مطالعه و امکان سنجی و برنامه ریزی برای افزودن سرویس های تازهی همچون چت به این ایمیل بومی هستیم، تصریح کرد: سرویس چت از جمله سرویس هایی است که از سوی کاربران درخواست شده است و پیش بینی می گردد که این سرویس در نیمه دوم امسال به چاپار افزوده شود؛ براین اساس برای اولین بار کاربران ایرانی در فضای ایمیل بومی امکان چت کردن خواهند داشت.

وی با اشاره به جایگاه بالای پست الکترونیک چاپار از لحاظ میزان بازدید روزانه براساس رتبه بندی های معتبر تاکید کرد که فاصله بسیار بسیاری از نظر جایگاه نسبت به این سرویس با سرویس های مشابه وجود دارد.

افشار گفت: مشکلی در برقراری ارتباط با پست های الکترونیک خارجی از طریق چاپار وجود ندارد و تنها مواقعی که ارتباطات داخلی در کشور مشکل دارد ممکن است کاربران برای ارسال ایمیل خارج از محیط چاپار با بعضی مشکلات مقطعی روبرو شوند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.