افسانه بایگان در اختتامیه جشنواره تلویزیونی دیشب +تصاویر

۰۹ام بهمن ،

ممتازنیوز: مراسم اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم دوشنبه شب برگزار شد و سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله با دریافت پنج جایزه رکورددار دریافت جوایز این دوره جشنواره شد.

افسانه بایگان برای بازی در سریال «وضعیت سفید» تندیس زرین بهترین بازیگر اول زن را دریافت کرد.

محسن تنابنده و فرزاد حسنی از جمله مهمانان حاضر در مراسم بودند. محسن تنابنده جایزه ویژه هیات داوران و بهترین بازیگر مرد را برای فیلم «سنگ اول» دریافت کرد.

آیین نکوداشت محمدعلی کشاورز و محمد بیگلری‌پور از دیگر بخش‌های این مراسم بود. عزت‌الله ضرغامی از محمدعلی کشاورز با عنوان «سالار‌ترین پدر تئا‌تر» نام برد و از این بازیگر تقدیر ویژه کرد.

داریوش ارجمند، ‌ایرج طهماسب‌، حمید جبلی‌، سیروس مقدم‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌ رویا تیموریان‌، شهره لرستانی‌، امیر جعفری‌، ریما رامین‌فر، ‌ حسین سهیلی‌زاده‌، علیرضا افخمی‌ و محمدرضا ورزی از جمله هنرمندانی بودند که از سوی رئیس سازمان صداوسیما مورد تقدیر قرار گرفتند.

رامبد جوان در اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم

علیرضا خمسه که در روز تولدش در این مراسم حاضر شده بود، گفت:«من امروز به دنیا آمدم. مادرم مرا امروز به دنیا آورده و سریعا به اینجا آمدم؛ امشب من ۶۰ ساله شدم و اگر هم هدیه‌ای بگیرم نیمی از آن را تقدیم مادر بزرگوارم می‌کنم که مرا از آسمان به زمین آورده و نصف هدیه را به مادرزنم تقدیم می‌کنم که کاری کرده می‌خواهم از زمین به آسمان فرار کنم!» در این مراسم جایزه ویژه هیات داوران به علیرضا خمسه به خاطر بازی در سریال «پایتخت» اهدا شد.

منبع:خبرآنلاین


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. تبسم:

    خوب بود…………………..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.