افشاردوست: از هندی ها به FIVB شکایت کردیم

۲۶اردیبهشت،

در پی عدم همکاری سفارت هند در صدور ویزا برای تیم ملی والیبال ساحلی جوانان

دبیر فدراسیون والیبال گفت: کارشکنی هندی ها را از طریق شکایت به FIVB و در مجامع بین المللی ورزش پیگیری می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، سفارت هند در تهران با عدم همکاری با تیم ملی والیبال ساحلی و عدم صدور ویزا برای آنها، از حضورشان در رقابتهای والیبال ساحلی جوانان آسیا جلوگیری کرد.

در همین راستا محمود افشاردوست در این باره گفت: علی رغم پیگیری فراوان فدراسیون والیبال در چند روز قبل، متاسفانه سفارت هند کارشکنی کرد. این در حالی بود که ما از چند ماه قبل آمادگی خود را به AVC اعلام و دو تیم را برای حضور در مسابقات آسیایی معرفی کردیم.

وی افزود: در این باره با ارسال نامه به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا شدیدا اعتراض کردیم و سبب عدم همکاری سفارت هند را خواستار شدیم. به هر حال ما برای این تیم هزینه فراوانی کردیم و این تیم ماه ها در اردو و در شهرهای مختلف به سر برد تا برای این مسابقات آماده شود. اتفاقا به این تیم امید بسیاری داشتیم و حتی سکونشینی آنها را هم پیش بینی کردیم اما هندی ها از حضورشان جلوگیری کردند.

افشاردوست با اشاره به پیگیری این موضوع از طریق مجامع بین المللی گفت: از طریق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اعتراضمان را به مجامع بین المللی اعلام کنیم. در هر حال زمانی که هندی ها برای مسابقات باشگاه های آسیا به تهران آمدند ما بهترین تسهیلات و پذیرایی را از این تیم داشتیم و فرهنگ اصیل و میهمان نوازی خود را نشان دادیم. حتی قبل از مسابقات به سبب اینکه مدارک خود را دیر به سفارت برده بودند اما سفارت ایران با آنها همکاری کرد و ویزایشان برای حضور در تهران صادر شد.

دبیر فدراسیون والیبال در پایان افزود: ما ایرانی ها فرهنگ غنی داریم و این موضوع را بارها و بارها در ورزش نشان دادیم؛ هم در برگزاری مسابقات و هم در امر میزبانی. اما حالا هندی ها کار غلطی را انجام دادند که قبلا هم آن را در دوچرخه سواری و کشتی نشان دادند، به هر حال ما این موضوع را شدیدا پیگیری می کنیم و امیدوارم آنها از ما یاد بگیرند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.