افشارزاده: حل مشکلات مالی باشگاه استقلال ازعهده من خارج است

به گزارش ایرنا،ˈبهرام افشارزادهˈ روز پنجشنبه درگفت وگویی اظهار داشت: عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای کمک به ورزش کشور پذیرفتم و در این راه نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال را در زمان برگزاری بازی های المپیک لندن مطرح کرد و من نیز پذیرفتم.

وی خاطر نشان کرد: از اینکه می توانم در کنار سایر دوستان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به ورزش کشورم خدمت کنم خوشحال هستم.

افشارزاده با رد برخی شایعات مبنی بر اینکه پیشنهاد عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال مقدمه ای برای خداحافظی او از دبیرکلی کمیته ملی المپیک است، تاکید کرد: ماندن یا رفتن من از کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان به این موضوع بستگی ندارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: باید به مسایل پیش رو با دید فراملی نگاه کنیم، از این رو با توجه به سرمایه گذاری که ورزش کشور روی من انجام داده و تجربیاتی که اندوخته ام وظیفه دارم در هر مسوولیت ورزشی که بر عهده ام قرار می گیرد خدمتگزار باشم.

بهرام افشارزاده، حسین شهریاری، علی فتح الله زاده، مقداد نجف نژاد و امیدوار رضایی روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه با صدور حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران معرفی شدند.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۹۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.