افشای حضور آمریکایی‌ها در سوریه درکنار تروریستهای وهابی+ تصاویر

۱۹م دیماه ،

عضو گروهک نفاق با انتشار یافتن گزارشی جهت تشویق منافقها به حضور در سوریه ناخواسته حضور تروریستهای غربی در بحران آفرینی در سوریه با پوشش خبرنگار ، فیلمساز و … را افشا کرد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: کشور سوریه به سبب حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی محکوم به آشوب توسط تروریست‌ها و وهابی‌ها با حمایت مالی و تسلیحاتی کشورهای عرب مرتجع منطقه شده است.
گروه‌های تروریستی از کشورهای غربی گرفته تا افغانستان و پاکستان و کشورهای عربی به همراه گروهک منافقین نقش پیاده نظام رژیم اشغالگر قدس را در سوریه ایفا می‌کنند.
گروهک تروریستی منافقین که در زمان حمله صدامیان به کشورمان نقش ستون پنجم و شکنجگران اسیران ایرانی را داشتند و در سرکوبی قیام مردم عراق هزاران کرد و شیعه عراقی را قتل عام کردند بعد از مدت‌ها طلبکاری محکوم به ترک عراق شده‌اند و هیچ کشوری تاکنون حاضر به پذیرش این تروریست‌های بی وطن نیست، در سوریه دوشادوش تروریست‌های سلفی جهت خوشایند اربابان غربیشان در کشتار مردم بی دفاع بسیار فعالند.
یکی از سران فرقه تروریستی منافقین که در اروپا ساکن است جهت تشویق منافق‌های سرخورده به حضور در سوریه گزارشی از یک آمریکایی به نام «متیو وندایک» که در کنار تروریست‌های سوری مشغول کشتار و بمبگزاری است منتشر کرده است.
این سرکرده منافق ناخواسته پرده از عامل اصلی بحران سوریه که همان تروریست‌های غربی و وابستگان آنان می‌باشد برداشته است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.