افشای راز جنایت با خارج‌شدن پیرمرد از کما

دزدان جنایتکار وقتی با حمله به زوج سالخورده‌ای می‌خواستند خانه را ترک کنند نمی‌دانستند پیرمرد زنده خواهد ماند.

به گزارش ایران پلیس ثانیه‌شماری می‌کند تا پیرمرد از کما خارج شده و راز دزدان بی‌رحم را فاش کند. ساعت ۱۰ شب ۱۸مردادماه سال‌جاری ماجرای جنایتی هولناک که در آن پیرزن از پای درآمده بود به پلیس ۱۱۰ شهریار مخابره شد و تیمی از مأموران کلانتری مرکزی شهریار برای بررسی ماجرا پای در قتلگاه این زن گذاشتند. هنگامی که مأموران وارد خانه ویلایی شدند با بدن بی‌جان پیرزن که با ضربات چاقو و غرق در خون بود روبه‌رو شدند و بازپرس کشیک دادسرای شهریار را در جریان گذاشتند.

مردی با حضور بازپرس کشیک در صحنه قتل به وی گفت: من هر شب به این زوج پیر سر می‌زنم و به اوضاع زندگی آنان رسیدگی می‌کنم، امشب همانند شب‌های گذشته برای سرزدن به آنان به مقابل در آمدم، هر چقدر زنگ زدم کسی جوابگو نبود، با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم.

پس از اینکه وارد پذیرایی شدم با تعجب دیدم که بیشتر وسایل خانه در جای خودشان نیستند و هر چقدر پیرمرد و پیرزن را صدا زدم، جوابی ندادند. احساس بدی داشتم و احتمال می‌دادم که اتفاق شومی افتاده باشد، بنابراین برای بررسی موضوع وارد اتاق شدم و با جسد بی‌جان پیرزن که غرق در خون بود روبه‌رو شدم و کمی آن طرف‌تر نیز همسر وی را دیدم که وی نیز بیهوش بود، وقتی به پلیس و اورژانس زنگ زدم تا برای کمک بیایند متوجه شدم پیرمرد به سختی نفس می‌کشد و زنده است که با آمدن اورژانس، تیم پزشکی وی را برای معالجه به بیمارستان انتقال دادند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان جنایی شهریار به دستور بازپرس کشیک مأموریت یافتند تا سرنخی از عاملان جنایت بیابند، بدین ترتیب پلیس با تجسس در خانه پیرمرد دریافتند دزدان برای سرقت وسایل خانه به داخل آمده‌اند و پس از اینکه متوجه شدند آنان در خانه هستند پیرزن را با ضربات چاقو به کام مرگ فرستاده‌اند و پیرمرد را نیز به آستانه مرگ کشانده‌اند و به خیال اینکه وی نیز به قتل رسیده است با خیالی آسوده دست به سرقت زده‌اند. بر این اساس کارآگاهان برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان رفتند، ولی شواهد نشان می‌داد پیرمرد به دلیل شدت جراحات در کما به سر می‌برد.

بنا بر گزارش ، تیمی ویژه از کارآگاهان برای ردیابی عاملان جنایت در حال بررسی سرنخ‌هایی از آنان هستند و یک مظنون در این رابطه دستگیر شده است و کارآگاهان منتظر هستند که تنها شاهد قتل پیچیده در خانه ویلایی از کما خارج شود تا بتواند سرنخ‌های جدیدی در اختیارشان قرار دهد.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.