افشای روابط گروهک تروریستی منافقین با رژیم صهیونیستی و عربستان

خبرگزاری آریا-عضو جدا شده گروهک تروریستی منافقین از روابط پشت پرده این گروهک با رژیم صهیونیستی و عربستان خبر داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از رسانه های عراق،”مریم سنجابی” عضو جدا شده گروهک ترویستی منافقین با اشاره به وجود شواهد و قرائنی درباره روابط میان این گروهک با رژیم صهیونیستی و عربستان، گفت، این گروه از عربستان و اسراییل برای اجرای عملیات تروریستی، کمک مالی دریافت می کند .
“مریم سنجابی همچنین از روابط گروهک تروریستی منافقین با نظام اردن خبرداد و افزود، این گروهک روابط گسترده ای با نمایندگان مجلس اردن دارد و حتی در خاک این کشور فعالیت می کند.
این عضو جدا شده از گروهک تروریستی منافقین همچنین با تاکید بر اینکه آنها مانند زندانیان در پایگاه اشرف زندگی می کردند ، تصریح کرد، انتقال منافقین به پایگاه لیبرتی بغداد فرصتی را برای فرار بسیاری از اعضای گروهک تروریستی منافقین فراهم کرد و در صورتی آنان آزادی عمل داشتند، دو سوم اعضای گروهک منافقن این گروهک را ترک می کردند.
“مریم سنجابی “از اعضای گروهک تروریستی منافقین بود که در آوریل سال ۲۰۱۱( از این گروهک جدا شد .این عضو سابق گروهک منافقین پس از ورود ارتش عراق به پایگاه اشرف از این پایگاه فرار و خود را به نیروهای عراقی تسلیم کرد.
 
فرار سه عضو گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه نزدیک بغداد
این گزارش در حالی است که چند روز پیش سه عضو گروهک تروریستی منافقین از محل نگهداری آنان در عراق گریختند.
 روز پنج شنبه هفته گذشته سه نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین موفق شدند از محل نگهداری آنان در پایگاه “لیبرتی” نزدیک بغداد پایتخت عراق فرار و خود را به نیروهای امنیتی عراق تسلیم کنند.
بر اساس این گزارش که از سوی یک سازمان غیردولتی حقوق بشر در ایران به نام “کانون هابیلیان” منتشر شد، این فرار اعضای منافقین با وجود اقدامات دقیق نظارتی و کنترل شدیدی بر اعضا انجام شده است.
کانون هابیلیان متشکل از خانواده هایی است که عزیزان خود را در اقدامات تروریستی در سال های اولیه پس از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ از دست داده اند.
گزارش ها حاکی است حدود هزار نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین ضمن ابراز پشیمانی مایلند به ایران باز گردند.

لازم به ذکر است با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، گروهک تروریستی منافقین در دشمنی با ایران در سایه حمایت بیگانگان از هیچ کوششی دریغ نکرد. ترور شخصیت های مهم ایران و بمبگذاری های مختلف ، فقط گوشه ای از فعالیت های گروهک تروریستی منافقین در ضدیت با ایران اسلامی است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیل شده به ایران ، عناصر گروهک تروریستی منافقین در کنار ارتش صدام ، دیکتاتور معدوم عراق قرار گرفتند. در طول هشت سال جنگ تحمیل شده به ایران از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ گروهک تروریستی منافقین از رژیم بعث صدام در مقابله با جمهوری اسلامی ایران حمایت کرد.
رژیم سرنگون شده صدام هم برای خوش خدمتی به گروهک تروریستی منافقین ، سال ۱۹۸۶ در استان دیاله عراق پایگاهی را به نام اشراف برای اسکان عناصر این گروهک ایجاد کرد اما امروز با تلاش های دولت مردمی عراق به نخست وزیری نوری مالکی ، فرایند خروج آنان از پایگاه اشرف به پایگاه لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد در حال تکمیل شدن است.
با حمایت رژیم بعث صدام و برخی کشورهای غربی ، گروهک تروریستی منافقین علاوه بر سرکوب کردها در شمال و شیعیان در جنوب عراق ، در آوریل ۱۹۹۲ به ضدیت خود با ایران ادامه و مراکز جمهوری اسلامی ایران را در چند کشور جهان هدف قرار داد.
گروهک تروریستی منافقین در ادامه دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۰۰ فعالیت های خود را افزایش داد و برخی کشورهای غربی با استناد به گزارش های غیر مستند این گروهک در زمینه فعالیت های هسته ای ایران ، ادعاهایی را مطرح کردند.

 

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.