افشاگری بازیگر فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر (ص)

سینما و تلویزیون > سینمای‌جهان
بازیگر فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تمامی بازیگران این فیلم فریب داده شده‌اند و کارگردان فیلم برای آنچه مرتکب شده باید در محضر خدا پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، با گذشت چند روز از انتشار بخش‌هایی از فیلم توهین‌آمیز «معصومیت مسلمانان» در سایت یوتیوب که واکنش‌های شدید مسلمانان در سراسر جهان را در پی داشت، نشریه هالیوود ریپورتر با یکی از بازیگران اصلی این فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

«کیندی لی گارسیا» که در ویدیوی ۱۴ دقیقه‌ای موجود در یوتیوب نقش مادر دختر ۱۲ ساله‌ای را که قرار است با پیامبر اسلام (ص) ازدواج کند، ایفا می‌کند، در این مصاحبه صریحا اعلام کرد، هیچ نامی از پیامبر (ص)‌ در این فیلم نبرده و این بخش‌ها بدون اطلاع بازیگران در مرحله‌ پس از تدوین به فیلم اضافه شده است.

او با اشاره به اینکه پس از حوادث پیش آمده در پی نمایش بخش‌هایی از این فیلم توهین‌آمیز، شغل اصلی‌اش ـ نگهداری کودک ـ را که تنها منبع درآمدش بوده از دست داده اظهار کرد، تمامی بازیگران قرار بود در پروژه‌ای به نام «جنگجویان صحرا» بازی کنند که شخصی به نام «سام باسیلی» مسئول امور مالی و جذب بازیگر در آن بود.

وی بدون اشاره به نام سازندگان فیلم، به حضور نام‌های بزرگ در سمت کارگردان و تهیه‌کننده در این پروژه‌‌ فیلم اشاره کرد، اما نویسنده‌ فیلمنامه را فردی به نام «سام باسیلی» معرفی کرد که سه دستیار داشته که دو تن از آن‌ها افراد مشهوری هستند.

«گارسیا» همچنین با اشاره به این نکته که از نگاه او تمام بازیگران فیلم فریب داده شده‌اند، گفت: دیالوگ‌هایی روی بخش‌هایی که من در فیلم صحبت کرده‌ام گذاشته شده که من هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارم و این یک عمل نفرت‌انگیز است.

من نسخه اصلی دیالوگ‌های فیلم را در اختیار دارم و صحبت‌هایی که از طرف من در فیلم به نمایش درآمده، حرف‌هایی نیست که من گفته باشم و این حتی صدای من هم نیست.

گارسیا همچنین اظهار کرد: صبح روزی که اعتراضات در لیبی آغاز شد، با «باسیلی» تماس گرفتم و از او درباره‌ این کار توضیح خواستم.

اما او در پاسخ گفت که به دنیا بگویم من (گارسیا) بی‌گناه هستم. او هنگام ساخت فیلم مدعی شد یک مصری است، اما اکنون می‌گوید یک اسرائیلی است که هدف از این کارش را خسته شدن از اقدامات مسلمانان افراطی اعلام کرده است!

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که فیلم «بی‌گناهی مسلمانان» قرار بود به مدت دو ساعت ساخته شود و هنوز ساخت فیلم به پایان نرسیده و بخشی که در یوتیوب موجود است، صحنه‌هایی از بخش اول فیلم است.

گارسیا در خاتمه به این مساله اشاره می‌کند که به او گفته شده بود فیلمی که در آن در حال بازی است، «جنگجویان صحرا» نام داشته و به زندگی سربازان صحرانشین در ۲۰۰۰ سال قبل می‌پردازد.

چگونگی تولید این فیلم توهین‌آمیز و سخیف هنوز معلوم نیست.

اما سام باسیل در مصاحبه‌ تلفنی با “وال استریت ژورنال” خود را یک واسطه اسرائیلی- یهودی فعال در فروش و خرید مسکن معرفی کرده که با جمع‌آوری ۵ میلیون دلار از ده‌ها یهودی آمریکایی این فیلم اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر اسلام (ص) را در کالیفرنیا ساخته است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.