افشای راز قتل دختر و پسر جوان در دادگاه

مرد جوان که با همدستی دو متهم فراری نقشه قتل زنی و مرد مورد علاقه او را طراحی و اجرا کرده بودند در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت. 
۱۵ اردیبهشت سال ۸۹ مردی با مراجعه به دادسرای شیراز با طرح شکایتی از ناپدید شدن دختر ۲۰ ساله خود به نام “نازنین” خبر داد. او در شکایتش به ماموران گفت: دیروز دخترم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدتم به هر جا که احتمال می‌دادم به آنجا رفته باشد سر زده اما هیچ اثری از او به دست نیامد.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت. ماموران در جریان تحقیقات و بررسی تماس‌ها‌ی نازنین دریافتند او با پسر جوانی به نام اشکان ارتباط پنهانی دارد. با کشف این سرنخ ماموران سراغ اشکان رفته و دریافتند او نیز از چند روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است.تیم پلیسی در ابتدا با طرح دو فرضیه قتل دختر جوان و فرار او به همراه پسر مورد علاقه‌اش تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از اشکان و نازنین نبود مردم چوپانی با مراجعه به ماموران گفت که جسد سوخته دو نفر را در حاشیه شهر پیدا کرده است.

در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد جسد متعلق به زن و مردم جوانی است که پس از قتل به آتش کشیده شده‌اند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد جسد متعلق به نازنین و اشکان می‌باشد. تیم جنایی که در برابر پرونده قتلی هولناک قرار داشت، تحقیقات خود را بر روی بستگان نازنین متمرکز کرده و یکی از اقوام دور دختر جوان را در این زمینه دستگیر کردند.

مرد متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: با همدستی دو نفر دیگر دختر و پسر جوان را کشته و جسد آنها را به آتش کشیدیم. پس از این جنایت دو همدستم فراری شدند اما من از سوی پلیس دستگیر شدم. با تکمیل تحقیقات و در حالی که هیچ ردی از دو متهم فراری پرونده در دسترس نبود بازپرس جنایی شیراز با صدور کیفرخواست خواستار محاکمه متهم دستگیر شده شد.

در جلسه دادگاه که در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس برگزار شد نماینده دادستان با تشکیل کیفرخواست خواستار مجازات متهم شد. در ادامه نیز اولیای دم قربانیان برای مرد جنایتکار درخواست قصاص کردند.

متهم به قتل نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه در دفاع از خود گفت: ارتباط نازنین با مرد جوان باعث شده بود آبروی ما پیش همسایه‌ها و فامیل برود به همین خاطر برای از بین بردن این لکه ننگ تصمیم به قتل آنها گرفتیم. روز حادثه نازنین و اشکان را به بهانه‌ای به خارج شهر برده و با ضربه‌های سنگین آ‌نها را از پای در آوردیم سپس برای اینکه ردی از خود باقی نگذاریم جسد آنها را به آتش کشیدیم.

قاضی عرفانی زاده رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری و ۴ قاضی مستشار پس از بررسی ادعای متهم ختم رسیدگی را صادر کرده و برای تصمیم گیری در این رابطه وارد شور شده است.
۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.