افشای معمای ۱۷ ماهه مرگ زن در خانه آتشین

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

معمای ۱۷ ماهه قتل زنی جوان در خانه آتشین با اعترافات تکان‌دهنده برادرش فاش شد.

 روز ۲۵ تیرماه سال ۹۱ بود که بازپرس ویژه قتل در جریان آتش‌سوزی خانه‌ای و مرگ مرموز زن جوانی در مشهد قرار گرفت.

دقایقی بعد تیمی از مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خود را به محل آتش‌سوزی در محدوده بلوار سرافرازان مشهد رساندند.آتش‌نشانان مشهد نیز پس از خاموش کردن آتش‌ با بررسی‌های ویژه اعلام کردند این اقدام عمدی بوده است.

همین کافی بود تا تیمی از پزشکی قانونی به معاینه جسد زن جوان بپردازند و مشخص شد وی پیش از آتش‌سوزی با اصابت ضربات سنگین به سرش از پای درآمده است.

با جنایی شدن این آتش‌سوزی پدر زن جوان خود را به دادسرا رساند و ادعا کرد دامادش می‌تواند قاتل باشد و خواستار دستگیری‌اش شد.رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در باره این پرونده به شوک گفت: تحقیقات کارآگاهان از شوهر قربانی به نتیجه‌ای نرسید و پلیس بار دیگر پیگیری علمی و تخصصی این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: تحقیقات تخصصی کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسید و برادر قربانی را عامل جنایت شناخت و مظنون تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت. این مرد که در برابر دلایل پلیسی راهی برای فرار از حقیقت پیش رو نداشت پس از ۱۷ ماه پرده از راز قتل خواهرش برداشت.

اعتراف به خواهرکشی
برادر جنایتکار در برابر بازپرس ویژه قتل ایستاد و گفت: از مدت‌ها پیش با خواهرم اختلافاتی داشتم. روز جنایت در خانه تنها بودیم که با هم حرفمان شد و گلاویز شدیم. از کوره در رفته بودم. ضربه محکمی به سرش زدم. سرش بشدت با دیوار برخورد کرد و بیهوش روی زمین افتاد. خیلی ترسیده بودم.

وقتی می‌خواستم بلندش کنم فهمیدم دیگر زنده نیست و نفس نمی‌کشد.من به خاطر این‌که کسی از موضوع بویی نبرد و همه چیز عادی به نظر برسد خانه را به آتش‌ کشیدم و جسد خواهرم در میان شعله‌های آتش سوخت.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.