افشین: با استقلال و هیچ تیم دیگری مذاکره نکردم/ با کرانچار مشکل شخصی ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آرش افشین مهاجم جنوبی سپاهان در حالی فوتبالش را در این تیم ادامه می‌دهد که قبل از آغاز فصل تصور نمی‌کرد در تیم زردپوش اصفهانی با این شرایط مواجه شود.

به گزارش ممتاز؛افشین ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می‌کردی در سپاهان با این وضعیت روبه‌رو شوی می‌گوید:« راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم شرایط من در سپاهان اینطور شود ولی خودتان می‌دانید که چگونه به این تیم آمدم. من تقریبا تمرینات پیش فصل و اردوی خارج از کشور سپاهان را از دست دادم و زمانی نداشتم تا بازیکنان این تیم هماهنگ شوم.  من با جدایی از فولاد و پیوستن به سپاهان در فضای تازهی قرار گرفتم و نیاز به زمان دارم تا شرایط تغییر کند.»

افشین بعد از بازی با ملوان ساز جدایی سر داد. او در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به طور قطع تصمیم به جدایی داری می گوید:« فکر می‌کنم از حرف‌های من طور دیگری برداشت شد. اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود، یک طرف ماجرا من هستم و طرف دیگر باشگاه سپاهان و هر گونه اتفاقی باید با توافق طرفین باشد. من گفتم که اگر قرار است شرایطم در سپاهان اینطور ادامه پیدا کند جدایی به نفع من و باشگاه خواهد بود و این جمله با اینکه بگویم قطعا قصد جدایی دارم فرق می‌کند.»

کرانچار روز قبل با صراحت اعلام کرد که افشین در سپاهان می‌ماند و این در حالی است که شایعه شده بود سرمربی سپاهان و افشین با یکدیگر مشکل شخصی دارند. مهاجم سپاهان در این خصوص می‌گوید:« من با کرانچار مشکل شخصی ندارم و یاد گرفتم همیشه به تصمیمات سرمربی احترام بگذارم. شما دیدید که بارها روی نیمکت نشستم ولی اعتراض نکردم. مطمئن باشید اگر کرانچار به من اعتماد کند و به طور متداوم بازی کنم خودم را ثابت خواهم کرد.»

از چند هفته پیش بحث جدایی افشین در نیم فصل و حضور او در استقلال مطرح شد. این بازیکن در این خصوص می‌گوید:« من با استقلال و هیچ تیم دیگری مذاکره نکردم. الان بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم ضمن اینکه ترجیح می‌دهم تمام تمرکزم روی سپاهان باشد. در این مدت هواداران سپاهان به من لطف داشته‌اند و امیدوارم از شرمندگی آنها در بیایم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.