افشین: رفتن من به باشگاه فولاد چیز عجیبی نیست/ فعلا بازیکن سپاهان هستم و هیچ اتفاقی نیفتاده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آرش افشین مهاجم جنوبی سپاهان تاکید کرد که هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و منتظر تصمیم مسوولان و کادرفنی سپاهان است.

به گزارش ممتاز؛افشین ابتدا در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: «فعلا که چیزی مشخص نیست و من بازیکن سپاهان هستم. هنوز اتفاق تازهی نیفتاده و به اهواز آمدم تا در کنار خانواده باشم. البته با محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در ارتباط هستم تا ببینم وضعیتم به کجا خواهد رسید ولی هنوز چیزی مشخص نیست.»

افشین در پاسخ به این سوال که اگر سپاهان با جدایی تو موافقت نکند چه تصمیمی خواهی گرفت می گوید: «من بازیکن سپاهان هستم و باید تابع دستور باشگاه باشم ولی بعید می دانم باشگاه سپاهان جلوی پیشرفت یک بازیکن را بگیرد. این باشگاه در سال های قبل شخصیت و بزرگی خود را در مورد بازیکنان دیگر هم نشان داده و امیدوارم جلوی پیشرفت من را نگیرد.»
افشین در مورد حضورش در باشگاه فولاد خوزستان و دیدار با مسوولان تیم سابقش افزود: «من قبلا هم که به اهواز می آمدم به باشگاه فولاد می رفتم و نمی دانم چرا آن زمان سروصدایی ایجاد نمی شد. رفتن من به باشگاه فولاد چیز عجیبی نیست و من فقط برای اینکه سری به باشگاه سابق خودم بزنم این کار را انجام دادم. به هر حال من در فولاد رشد کردم و همیشه این تیم را دوست دارم. با این حال باید بگویم که فعلا وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.