افشین: فکر نمی‌کردیم ۶ امتیاز به تراکتور و فجر بدهیم/ قضاوت کردن در مورد سپاهان زود است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آرش افشین مهاجم سپاهان معتقد است که بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پیش بینی نمی‌کردند که سپاهان در دو بازی پیاپی شکست بخورد.

به گزارش ممتاز؛افشین ابتدا در مورد شکست سپاهان مقابل فجرسپاسی می‌گوید:« باخت بدی بود. بسیار‌ها قبل از مسابقه با توجه به وضعیت دو تیم تصور می‌کردند که سپاهان برنده از زمین خارج می‌آید ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ما از حریف پیش افتادیم ولی متاسفانه در نهایت شکست خوردیم و این به خاطر اشتباه خودمان بود. از دست دادن این امتیازها برای سپاهان گران تمام می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر جبران کنیم.»
افشین در پاسخ به این سوال که آیا برای تیمی مثل سپاهان بد نیست که در دو بازی پیاپی شکست می‌خورد می‌گوید:« اصلا پیش بینی نمی‌کردیم که در دو بازی ۶ امتیاز به تراکتور و فجر بدهیم. وقتی شکست می‌خوریم یعنی این که اشتباهاتی داریم و این اشتباهات باید به حداقل برسد. شاید با توجه به این که هفته‌های ابتدایی لیگ را پشت سر می‌گذاریم فرصت برای جبران امتیازهای از دست رفته داشته باشیم ولی باید بسیار زود به خودمان بیایم. هواداران سپاهان هم نمی‌توانند چنین وضعیتی را تحمل کنند و آنها از تیمشان برد می‌خواهند. ما آنها را در این دو هفته اذیت کردیم و امیدواریم جبران کنیم.»
افشین در پایان حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند:« برای خارج شدن از این وضعیت، در هفته ششم نیاز به برد داریم و حتما باید ۳ امتیاز را بگیرم البته صبا تیم ضعیفی نیست ولی ما باید حتما پیروز شویم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا در نهایت با دست پر زمین را ترک کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.