افشین پیروانی: کسی از ژوزه انتقاد نکرد/ هیچ کس از نتیجه و مدیریت فعلی راضی نمی باش!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

افشین پیروانی می‌گوید اعضای کمیته‌ فنی از ژوزه انتقاد نکرده‌اند، بلکه همه iبه فکر رفع نقاط ضعف پرسپولیس می باشند.

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نشست شب قبل این کمیته‌ و مباحثی که در آن مطرح شد، اظهار نمود: بعد از مدت‌ها اولین جلسه کمیته‌ فنی بود که با حضور همه اعضا برگزار می‌شد و با توجه iبه نزدیک بودن نیم فصل تاکید همه بر این بود که نقاط ضعف تیم ترمیم شود.

وی افزود: همه اتفاقاتی که از ابتدای فصل افتاده بود مورد بررسی قرار گرفت. ژوزه هم نیم ساعتی iبه جلسه آمد و با ما حرف زد و قرار شد جلسات کمیته‌ فنی در آینده با تداوم و استمرار برگزار شود.

پیروانی درباره حضور ژوزه در این نشست، گفت: مهم دیدار او با اعضای کمیته‌ فنی و شنیدن نظرات آنها بود که انجام شد. خود ژوزه هم نظراتی داشت که همه با هم روی آنها صحبت نمودیم. کسی از ژوزه انتقاد نکرد، چرا که اصلا بحث انتقاد نمودن مطرح نبود. مسلما هیچ کس نه از نتیجه و نه از مدیریت فعلی راضی نمی باش.

وی ادامه داد: مهم این است که همه دست iبه دست هم دهیم. ایده من این است که بازیکنان با هم متحد شوند. هر بازیکنی باید ارزش پیراهن پرسپولیس را بداند و با همه وجود برای تیم کار کند. ما بازیکنان خوبی داریم، هر چند در یک سری پست‌ها ضعف‌هایی وجود دارد و باید آنها را برطرف کنیم. پرسپولیس در بازی با مس موقعیت‌های خوبی داشت، اما از آنها استفاده نکرد در حالی که مس از فرصت‌هایش نهایت استفاده را برد. باخت در آن بازی iبه خاطر سهل انگاری بود.

پیروانی درباره حرکت پولادی پس از تعویض خود در بازی با مس و احتمال برخورد با او از سوی باشگاه، گفت: بی انضباطی از سوی هیچ بازیکنی خوب نمی باش. iبه هر حال پولادی توقع نداشت که بعد از چند سال بازی نمودن در کرمان این طور با خانواده‌اش بازی شود و دشنام بشنود. اما او یک بازیکن ملی‌پوش است و می توانست بیشتر خویشتن داری کند. حرکت او هم قشنگ نبود و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.