افطاری اوباما در کاخ سفید+ تصاویر

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

باراک اوباما در جمع شماری از مسلمانان آمریکایی که برای افطار به کاخ سفید دعوت شده بودند…

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: باراک اوباما در جمع شماری از مسلمانان آمریکایی که برای افطار به کاخ سفید دعوت شده بودند، گفت: ماه رمضان وقت خوبی برای اثبات بندگی به خدا از طریق عبادت و روزه داری است. این ماه همچنین فرصت خوبی برای گردهم آمدن اعضای خانواده است.

 
وی گفت این رسم دیرینه کاخ سفید است که روزهای مقدس ادیان مختلف را جشن‌ می‌گیرد. ما در این مناسبت‌ها، تنوع مذهبی را جشن می‌گیریم که نشانه بارز کشورمان است و موید آزادی برای عبادت و بندگی است.

 
اوباما در ادامه گفت: آمریکایی‌ها و مردم خاورمیانه همچنین برای کارآفرینی و ایجاد فرصت های اقتصادی هدف مشترکی دنبال می کنند.

 
وی گفت: ما کمی سخت‌تر تلاش می‌کنیم، هدف ما اندکی عالی‌تر است و به تلاش برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای فرزندان و نسل‌های آینده خود ادامه می‌دهیم.

 
رئیس جمهور آمریکا افزود: «البته این فقط رویای آمریکا نیست و آرزوی همه مردم جهان است. پیشرفت تمایل اصلی بشر است تا بتواند به منزلتی دست یابد که با تلاش به دست می‌آید. ما با این تلاش است که می‌توانیم آینده بهتری را برای فرزندانمان رقم بزنیم.

 
وی گفت آرزوی دستیبابی به آزادی و فرصت اقتصادی-درست مانند آزادی سیاسی- است که سبب چنین تغییرات چشمگیری در کشورهای مختلف جهان از جمله شمال آفریقا و خاورمیانه در سال های اخیر شده است.
       
در مراسم افطار کاخ سفید، علاوه بر اوباما سایر دولتمردان آمریکا، چهره های سرشناس مذهبی و چهره های دیپلماتیک حضور داشتند. این پنجمین مراسم افطار در سالن غذاخوری کاخ سفید است که به میزبانی اوباما برگزار می گردد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.