افکار شوم آمریکا پشت پرده مذاکره مستقیم با ایران است

۰۳م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: باید از سران ایالات متحده پرسید چه اتفاقاتی در سیستم تصمیم‌گیری این کشور افتاده که سران آمریکا به‌دنبال مذاکره مستقیم با ایران می باشند.

مهدی مطهرنیا در گفتگو با خبرنگار  سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشنهاد آمریکا مبنی بر مذاکره مستقیم با ایران، گفت: هم‌اکنون شاهد اعلام آمادگی آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران بر سر پرونده هسته‌ای کشورمان هستیم که این موضوع در ظاهر حسن‌نیت آمریکا را می‌رساند اما در نهان قضایای دیگری در این پیشنهاد ایالات متحده دخیل است.

وی افزود: باید از سران ایالات متحده پرسید چه اتفاقاتی در سیستم تصمیم‌گیری این کشور افتاده که سران آمریکا به‌دنبال مذاکره مستقیم با ایران می باشند.

مطهرنیا در ادامه اظهار داشت: اوباما در دور دوم ریاست جمهوری‌ خود برخلاف دور اول، درصدد شکل‌دهی دولت هماهنگ‌تر است لذا با اندیشه‌‌های از قبل تعیین شده به میدان آمده تا بتواند با مثلث تازه کری، برنان و هیگل قدرت هوشمند‌ آمریکا را به خواسته‌های خود برساند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده هسته‌ای کشورمان بهانه‌ای برای آمریکاست چرا که این کشور می‌خواهد با مذاکره مستقیم به افکار شوم خود دست پیدا کند و این امر زمانی محقق می‌شود که بتواند حسن‌نیت خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.