افلاکی:پنج سال زحمت کشیدیم تا آقایان تیم را خراب کنند

‘مجید افلاکی’‌در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: از نتایج دو روز اخیر تکواندو بسیار ناراحت هستم و وقتی می بنیم چگونه مردم از شکست یوسف کرمی اندوهگین شده اند،برای تکواندوی ایران غصه می خورم. چرا که جایگاه آن فراتر از این است.

وی ادامه داد:روزی که به همراه مهماندوست از کادر فنی کنار رفتیم اعلام کردم که تیم ملی ارث پدری ما نیست.

افلاکی اظهار داشت:‌ پنج سال از خانواده دور بودیم و به قهرمانی آسیا و جهان رسیدیم تا در چنین روزی در المپیک موفق باشیم و وقتی اینگونه روش مبارزه نفرات را می بینم، اندوهگین می شوم.

وی درخصوص صحبت های باقری معتمد که اعلام کرد، نقره المپیک را مدیون کادر فنی فعلی تیم ملی است،گفت:ایشان فراموش نکندکه باکادر فنی گذشته برابر همین ترکیه ای پیروز شد و به قهرمانی جهان رسید. مبارزات معمتد در المپیک لندن بسیار ضعیف بود و هیچ نشانی از روزهای اوج این ورزشکار نداشت.

مربی اسبق تیم ملی گفت: برزیل هیچ جایی درتکواندوی جهان ندارد که معمتد با رای داوران برابر وی پیروز شد.اینگونه برنده شدن درشان تکواندوایران نیست.

وی ادامه داد:‌روزی که کادر فنی را تغییر دادند، به دبیر فدراسیون و ناظر کمیته ملی المپیک اعلام کردم که آزموده را آزمودن خطااست .با انتخاب این دوستان برای کادر فنی اشتباه بزرگی انجام دادند. پیش از اعزام به لندن هادی ساعی با اقتداراز آمادگی و افتخار آفرینی تیم خبر داد و حالا بهتر است جوابگو هم باشد.

قهرمان اسبق آسیا عنوان کرد:‌ رضا مهماندوست پنج سال فرزندان مریض خود را رها کرد تا تیم ملی کشورش را به جایگاه خوبی برساند، ولی به نحو نامناسبی این مربی را کنار گذاشتند. آقایان بدانند که ناراحتی فرزندان مریض مهماندوست هیچگاه بی جواب نمی ماند.

وی در خصوص مبارزه یوسف کرمی گفت:‌ کرمی کاری نکرد که بخواهیم در باره آن صحبت کنیم. اگر روزی که در کادر فنی تغییرات دور از انتظار انجام شد کاپیتان تیم ملی دخالت می کرد و پشت ما می ایستاد، امروز اینگونه نمی باخت.

افلاکی اظهار داشت:‌ برای ورزش ایران، تکواندو و آقایانی که تیم ملی را به چنین روزی انداختند، متاسف هستم.

تیم تکواندو ایران پس از دو دوره که موفق به کسب طلا در المپیک های پکن و اتن شد،‌ در لندن نتوانست به مدال طلا دست یابد.

ورزشی**۳۷۸۳**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۷۰۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.