افکار و سیاست های رامنی مناسب یک قرن پیش است

“باراک اوباما” با اشاره به برگزاری مجمع ملی جمهوریخواهان آمریکا گفت:این مجمع درحالی برگزار شد که ما اکنون در قرن بیست و یکم هستیم و چالش های مربوط به این قرن را داریم ولی آنها درباره چالش های قرن پیشین صحبت کردند! اقتصاد آمریکا آنگونه که باید باشد نیست.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ، رئیس جمهور آمریکا در یک نطق انتخاباتی سیاست ها و برنامه های رقیب جمهوریخواه خود را به تمسخر گرفت.
باراک اوباما در یک نطق انتخاباتی در ایالت کلرادوی آمریکا گفت:تا دو ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار می شود و این فرصت وجود خواهد داشت که رأی دهندگان مسیر پیش روی کشور را انتخاب کنند.
اوباما در سخنانی کنایه آمیز خطاب به جمهوریخواهان ، گفت:آنها(جمهوریخواهان) می گویند اوباما در این اقتصاد مقصر است! میت رامنی رمز چگونگی اشتغالزایی و رشد اقتصادی را می داند! وقتی میت رامنی این فرصت را یافت که راز و رمز چگونگی اشتغالزایی و رشد اقتصادی را افشا کند حتی یک ایده و نظر جدید هم بیان  نکرد بلکه همان سیاست هایی را بیان کرد که برای دهه ها شاهد آن هستیم!
رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد:
ما به آمریکایی اعتقاد داریم که در آن صرفنظر از اینکه افراد چه شکل ظاهری و چه اصالتی دارند می توانند در جستجوی شادی خود باشند.
من بار دیگر نامزد انتخابات شده ام تا اطمینان حاصل کنم که مالیات برای کسانی که تا دویست وپنجاه هزار دلار درآمد دارند افزایش نخواهد یافت یعنی ۹۸ درصد آمریکایی ها و ۹۷ درصدشرکتهای کوچک شاهد خواهند بود که مالیاتشان در سطح پائین باقی مانده است.
وی افزود زمانی که صنعت خودروسازی آمریکا دچار بحران شده بود رقیب جمهوریخواه من می گفت باید بگذاریم این شرکت ها ورشکسته شوند اما من نگذاشتم که این شرکت ها ورشکسته شوند.
گفتنی است اصلاح نظام  درمانی آمریکا، نظامیان آمریکایی و جنگ عراق ، کشته شدن اسامه بن لادن ، وعده برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی مستقر در افغانستان تا سال دوهزار و چهارده و خدمت به نظامیان جنگ آزموده  دیگر موضوعاتی بودند که باراک اوباما درباره آنها صحبت کرد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.