اقبال واحدی˝مستقیم تا صندوق رأی˝ را به تلویزیون می‌آورد

مدیر گروه جهاد شبکه یک سیما گفت: سعی می‌کنیم با ساخت برنامه‌های متنوع انگیزه‌ی روستاییان را برای شرکت در انتخابات بیشتر کنیم.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران،  مهران ابوالحسنی ضمن اعلام برنامه‌های تازه این گروه تاکید کرد، با ساخت برنامه‌های متنوع قصد داریم انگیزه‌ی روستاییان را تقویت کنیم تا با استقلال و امنیت بیشتر فعالیت کنند.

مدیر گروه جهاد شبکه یک دربارهٔ‌ی تولیدات این گروه گفت: کشوری که بتواند غذای خودش را تامین کند، می‌تواند استقلال و امنیت خودش را تامین کند. حضرت امام خمینی (ره) فرمودند بخشی از جمعیت روستایی، سربازان گمنام می باشند که سفره‌های ما را رنگین می‌کنند؛ بنابراین ما دوست داریم با تولید برنامه‌های متنوع انگیزه روستاییان را بیشتر کنیم تا با استقلال بیشتر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با موضوع‌های کشاورزی تولید و پخش می‌کنیم، اعلام کرد، سری تازه برنامه «سیمای آبادی» به کارگردانی عسگری در شبکه یک تولید می‌شود. این برنامه در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای برای تابستان تولید می‌شود و به موضوع‌های مختلف همچون روش‌های نوین آبیاری در امر کشاورزی می‌پردازد. گویندگی این برنامه به عهده داود نماینده است.

مدیر گروه جهاد شبکه یک گفت: همچنین سری تازه «مستقیم آبادی» به تهیه‌کنندگی و اجرای اقبال واحدی برای دهه فجر تولید می‌شود. همچنین اقبال واحدی با برنامه «مستقیم تا صندوق رأی» با سفر به استان‌های فارس و مازندران به بحث انتخابات می‌پردازد.

وی ادامه داد: برنامه «انتخابات» به تهیه‌کنندگی ساجدی از شبکه یک روی آنتن می‌رود. موضوع این برنامه شوراهای اسلامی در روستاها است. برنامه «انتخابات» قرار نیست به جنبه‌های سیاسی انتخابات بپردازد و به موفقیت‌ها و تجارب شورای روستاها در زمینه عمران روستاها و افزایش مشارکت مردمی اختصاص دارد.

ابوالحسنی با اشاره به چند برنامه مشارکتی این گروه افزود: برنامه «آقای کار» با مشارکت بانک کشاورزی با موضوع سرمایه‌گذاری با بصیرت و دانش تولید می‌شود. این برنامه به مناسبت شعار سال قبل تولید می‌شود. همچنین «رویش» از دیگر برنامه‌های مشارکتی گروه جهاد شبکه یک با بانک کشاورزی است. برنامه “زندگی بر مدار برق” به سفارش گروه جهاد شبکه یک و با مشارکت وزارت نیرو تولید می گردد. این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرابی و در قالب مستند بازسازی با موضوع بهینه سازی مصرف در خانواده می‌پردازد.

وی اشاره کرد: با سری دوم برنامه «باز باران» در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی بلوکات با موضوع معرفی کشاورزان نمونه تولید می‌شود. در این برنامه کشاورزان و تولیدکنندگان نمونه کشور معرفی می‌شوند. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.