اقتدار علمی مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور و قطع‌ وابستگی‌هاست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان با بیان اینکه اقتدار علمی مهم‌ترین عامل برای پیشرفت کشور و همچنین عدم وابستگی به دیگر کشورهاست، گفت: از اولویت‌های مهم جنبش‌ دانشجویی، جهاد علمی و تبیین راهکارهای پیوند علم و صنعت برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

“علیرضا کریمی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه جنبش دانشجویی در دهه چهارم انقلاب حرکت به سمت پیشرفت اسلامی- ایرانی است، گفت: دانشجویان باید با پیشرفت اسلامی و ایرانی که شامل رشد علمی، اقتصادی و صنعتی است، بتوانند الگوهایی را به کشورهای منطقه و جهان اسلام ارائه دهند.   
 
وی با بیان اینکه دانشجویان در تمامی دوران‌ها در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب وظایفی دارند، تصریح کرد: دانشجویان باید با هوشیاری و آگاهی نسبت به اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد، مطالبات خود را بر اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی مطرح و روحیه عدالت‌خواهی خود را حفظ کنند.
 
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی باید در دهه چهارم انقلاب اولویت‌هایی را بر اساس رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور در نظر بگیرد، اظهار داشت: اقتدار علمی مهم‌ترین عامل برای پیشرفت کشور و همچنین عدم وابستگی به دیگر کشورهاست.
 
کریمی با بیان اینکه رشد علمی زمینه‌های پیشرفت اقتصادی را فراهم می‌کند، بیان داشت: از اولویت‌های مهم جنبش‌ دانشجویی جهاد علمی و تبیین راهکارهای پیوند علم و صنعت برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه پس از هر انقلابی باید برای حفظ آرمان‌های آن برنامه‌ریزی شود، مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با دقت به مشروعیت نظام، ببیند تا چه حد توانسته پس از انقلاب مسیر اشتباه کشورهای غربی و آرمان‌های انقلاب را تغییر داده و باید الگوی جدیدی از پیشرفت را در جهان رقم بزند.   
 
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین جایگاهی که می‌تواند پیشرفت را به صورت عینی در فضای عمومی بشناساند دانشگاه است و مهم‌ترین مکان برای چرخه پیشرفت‌ها جنبش‌های دانشجویی هستند. 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.