اقتصادنوین بانک برتر نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۱۱:۱۵:۲۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-بنابر اعلام ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی، بانک اقتصادنوین موفق شد از بین بانک‌های حاضر در نمایشگاه عنوان برگزیده را کسب کند.
به گزارش آریا به نقل از بینا، بانک اقتصادنوین در ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور چشمگیر و فعالی داشت به طوری که در زمان برگزاری نمایشگاه کارشناسان این بانک با حضور در غرفه نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران نسبت به معرفی توانمندی‌ها و ارایه خدمات این بانک اقدام کردند.
همچنین در طی برگزاری نمایشگاه، گروه اقتصادنوین دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های مختلف بازار پول و سرمایه برای علاقه مندان برگزار کرد که این کلاس‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه قرار گرفت.
علاوه بر بانک اقتصادنوین، توانمندی‌های شرکت‌های وابسته این بانک شامل شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین، تامین سرمایه نوین، سرمایه‌گذاری نوین، کارگزاری اقتصادنوین، خدمات و پشتیبانی، خدمات رایان اقتصادنوین، خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین، پرداخت نوین آرین، بیمه نوین، سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، رایان همافزا و کارگزاری تامین سرمایه نوین نیز در ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه معرفی شد، ضمن اینکه نرم‌افزار جامع املاک کشور که توسط شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین تولید شده است برای نخستین بار رونمایی شد.
توانمندی‌های گروه اقتصادنوین در ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن ۳۱ به مراجعه کنندگان معرفی شد.
لازم به ذکر است در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و دبیرکل محترم سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در غرفه گروه اقتصادنوین با توانایی‌های بانک اقتصادنوین و شرکت‌های وابسته به این بانک نیز آشنا شدند.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۱۱۵۲۹۶۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.