اقتصاد متزلزل “آمریکا” عامل فقر مردم این کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با پایان یافتن زمان قانونی ارائه کمک‌ غذایی در امریکا، دولت این کشور پرداخت کالابرگ‌های غذایی به میلیون‌ها امریکایی را متوقف کرده است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تی‌وی، مجلس نمایندگان امریکا ماه سپتامبر به کاهش ۳۹ میلیارد دلاری کمک‌های غذایی تا یک دهه آینده رای داد. دفتر بودجه کنگره برآورد کرده است این سطح کاهش سبب خواهد شد در سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار امریکایی کمک‌های غذایی دریافت نکنند.

با پایان یافتن زمان قانونی ارائه کمک‌ غذایی در امریکا، دولت این کشور پرداخت کالابرگ‌های غذایی به میلیون‌ها امریکایی را متوقف کرده است.

ضعف اقتصادی و نرخ بالای بیکار در امریکا سبب افزایش شمار اشخاص وابسته به برنامه الحاقی کمک غذایی دولت این کشور شده است.

برنامه الحاقی کمک غذایی امریکا از ۱۰ آبان (۱ نوامبر) برای نزدیک به ۴۸ میلیون امریکایی کاهش یافته است.

این در حالی است که کمک‌های غذایی دولت امریکا در سال جاری میلادی ۵ میلیارد دلار و تا ۳ سال آینده ۱۱ میلیارد دلار کاهش خواهد داشت.

بر اساس برنامه الحاقی کمک غذایی امریکا هر فرد ماهانه ۱۸۹ دلار کمک غذایی دریافت می‌کند که از این پس ۱۱ دلار آن کاهش خواهد یافت.

همچنین، بر پایه روش محاسبه هزینه‌های غذایی وزارت کشاورزی امریکا، با این کاهش ماهانه ۲۰ وعده غذایی از سبد خانوارهای نیازمند حذف خواهد شد.

مجلس نمایندگان امریکا ماه سپتامبر به کاهش ۳۹ میلیارد دلاری کمک‌های غذایی تا یک دهه آینده رای داد. دفتر بودجه کنگره برآورد کرده است این سطح کاهش سبب خواهد شد در سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار امریکایی کمک‌های غذایی دریافت نکنند.


انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.