اقتصاد مقاومتی ناظر بر حل مسائل اقتصادی و قطع وابستگی‌هاست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی گفت:سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در واقع ناظر بر حل مسائلی در اقتصاد است که باعث وابستگی‌های اساسی به خارج شده است.

“محمدامین خلیل‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: این سیاست‌ها در واقع ناظر بر حل مسائلی در اقتصاد می‌باشد که باعث وابستگی های اساسی به خارج شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی که از زمان ملی شدن صنعت نفت شروع شد، بیان داشت:در طول تاریخ ایران می‌توان مشاهده کرد که هرکجا منافع اقتصادی و سیاسی دشمنان ایجاب می‌کرده، آن‌ها از ضعف‌های موجود در اقتصاد وابسته ایران سوء استفاده و ضربه‌های جدی را بر پیکره اقتصاد ملی وارد کرده‌اند.

قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی اظهار داشت: دولت باید بر تجهیز ساخت درون برای تامین نیازهای اقتصادی اساسی کشور تاکید بیشتری داشته باشد، تا بتوانیم در مقابل فشارهای غیر منطقی ایستادگی کنیم.

خلیل‌زاده با اشاره به رابطه فرهنگ و اقتصاد گفت: باید در حوزه مسائل فرهنگی اقداماتی انجام شود چرا که مردم باید بدانند که دشمن از راه اقتصاد درصدد خسته کردن آن‌ها از انقلاب اسلامی است و می‌خواهد دعوا بر سر نان را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران و همچنین دولت باید متناسب با وضعیت کشور و فشارهای دشمن سبک زندگی مناسب با استفاده از اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.