اقتصاد نوین بانکداری الکترونیکی آموزش داد

برگزاری دومین دوره آموزش بانکداری الکترونیکی؛ در سرپرستی منطقه سه استان‌های بانک اقتصادنوینبینا- در ادامه برگزاری دوره‌های آموزش خدمات بانکداری الکترونیکی برای کارکنان بانک اقتصادنوین، دوره آموزش کاربران و معاونین شعب سرپرستی منطقه ۳ استان‌های این بانک با هدف بروزرسانی و ارتقای سطح علمی کارکنان بانک اقتصادنوین، دوره آموزشی خدمات و امنیت بانکداری الکترونیکی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
به گزارش بینا در این دوره آموزشی مباحث تخصصی بانکداری الکترونیکی از جمله آشنایی و آموزش با زیرساخت سیستم‌ها، آموزش ریز عملکرد شبکه شتاب و بررسی ضعف‌ها و قوت‌ها، آشنایی با عملکرد بانکداری الکترونیکی در حوزه IT و همچنین فراگیری آموزش دستگاه‌هایی که قرار است به چرخه مبادلات مالی بانک اضافه شوند از جمله NFC و WAP نیز در این دوره تدریس شد.
در این دوره آموزشی که به همت معاونت فناوری اطلاعات، مدیریت آموزش و توسعه انسانی و سرپرستی منطقه سه استان‌ها‌ی بانک اقتصادنوین طی دو روز در محل این سرپرستی برگزار شد معاونین و کاربران شعب تحت پوشش شامل شعب شهرهای مشهد مقدس، سبزوار، نیشابور، قوچان، قاین، بجنورد، بیرجند، سمنان و شاهرود حضور داشتند.
نخستین مرحله آموزش خدمات بانکداری الکترونیکی چندی پیش در محل سرپرستی منطقه یک استان‌های بانک اقتصادنوین در شهر تبریز برگزار شده بود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.