اقدامات آموزش و پرورش در امور قرآنی ، ستودنی است

نماینده ولی فقیه استان مازندران در جمع دانش آموزان معتکف گفت:اقدامات و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در امور قرآنی و فعالیت های تربیتی ، ستودنی است.

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در در جمع دانش آموزان معتکف افزود: امروز آموزش و پرورش در خط ولایت است ومدیران دلسوز آن در نهایت تعهد برای تربیت دانش آموزان تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، اقدامات وزیر آموزش و پرورش در خصوص فعالیت های دینی و قرآنی را ستود و گفت: وجود انگیزه دینی در کار آثار و برکات فراوانی دارد که اجرای همین طرح های اعتکاف دانش آموزی ، حفظ قرآن ، مدارس قرآنی و امثال آن نمونه ای از برکات اقدامات آموزش و پرورش است و چنین تربیتی است که انسان را به سعادت می رساند.
آیت الله طبرسی اضافه کرد: سرمایه انسانی بزرگترین و مهم ترین سرمایه هر کشوری است که از درون آموزش و پرورش رشد پیدا می کند و اگر درست به بهره برداری برسد می توانیم ادعا بکنیم که به معنای واقعی کشور ی مستقل هستیم .
وی در خصوص جایگاه معلمی نیز به قدرت و توانایی پالایش ، آرایش و تربیت شخصیت دانش آموزان توسط این قشر اشاره کرد و افزود : نیاز آینده جامعه به مهندس ، پزشک ، روحانی از دستان هنرمند معلم تامین می شود ./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.