اقدامات اجرایی ناحیه یک منطقه ۹

اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه تسنیم در سرای محله استاد معین اقدام به برگزاری یک دوره کلاسهای مهارتهای فرزند پروری با موضوعات مختلف کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محبوبی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه یک منطقه ۹ با بیان این خبر افزود: در این کلاس آموزشی به موضوعاتی شامل: روشهای ارتباط با کودکان یک تا هفت ساله از بعد تعلیم و تربیتی و نحوه رفتار والدین با کودکان خردسال در زمینه های گوناگون و بیان مسایل روحی و روانی کودکان ( ترس کودکان) و نحوه ریشه کنی و مبارزه با آن پرداخت شد.

همچنین رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه یک از برگزاری جلسۀ شورایاری محله استاد معین در دفتر شهردار ناحیه یک خبر داد.

این جلسه که ۱۲ مصوبه داشت و با هدف بررسی و حل مشکلات محله برگزار شد در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری شد. واحد فرهنگی ناحیه یک منطقه ۹ از توزیع نرم افزار لحظه های ایثار در بین شهروندان سطح ناحیه خبر داد.

محبوبی با اعلام این خبر افزود: واحد فرهنگی ناحیه یک نسبت به توزیع نرم افزار چند رسانه ای لحظه ای ایثار در سطح محله شهید دستغیب اقدام کرد.
این که شامل نرم افزار که شامل یادمانهای دفاع مقدس، تقویم دفاع مقدس، نقش بانوان د ردفاع مقدس بود، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توزیع شد
.
محبوبی رئیس اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه یک با اعلام  این خبر افزود:
واحد فرهنگی با هدف بزرگداشت مقام جانبازان جنگ تحمیلی از پرسنل جانباز ناحیه یک تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم که در دفتر شهردار برگزار شد نیکنام شهردار ناحیه یک ضمن قدردانی از جانفشانی و پایمردی این دلاور مردان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آنان تقدیر کرد و در نشستی صمیمانه مشکلات  این عزیزان را استماع نموده تا در حد امکان نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت پذیرد ضمناَ این عزیزان خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس را بازگو کردند.

خانه کار آفرینی محله دکتر هوشیار اقدام به برگزاری کارگاه آموزش تعمیر چرخ خیاطی کاچیران در سرای محله دکتر هوشیار کرد.
محبوبی رئیس اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه یک با بیان این خبر افزود: خانه کار آفرینی محل دکتر هوشیار اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تعمیر چرخ خیاطی کاچیران کرد که در این کلاس در رابطه با چگونگی رفع اشکالات چرخ خیاطی مطرح و چگونگی انتخاب طرح دوخت، توضیحاتی داده شد.

لازم به ذکر است که این کارگاه آموزشی با هدف آموزش نحوه بکارگیری و استفاده از دستگاه های چرخ خیاطی پیشرفته و بالا بردن سطح مهارت های بانوان محله برگزار شد و همچنین اختصاص سانس رایگان استخر به بانوان محله شهید دستغیب از اقدامات دیگر اداره اجتماعی و فرهنگی است.

محبوبی رئیس اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه یک با اعلام این خبر گفت: واحد ورزش ناحیه یک با همکاری خانه ورزش محله شهید دستغیب و با هدف جهت تشویق و ترغیب بانوان ورزشکار اقدام به هماهنگی استخر شهر بانو جهت استفاده رایگان بانوان محله شهید دستغیب کرد.

این برنامه در روز دوشنبه هر هفته جهت تشویق بانوان این  محله به ورزش انجام می گردد و به صورت دوره ای کانونهای ورزشی و جامعه محلی با امکانات و ظرفیت های مجموعه های ورزشی منطقه آشنا می شوند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.