اقدامات اداره خدمات شهری ناحیه ۸ در طرح استقبال از بهار

۱۰م اسفند ،

شهردار ناحیه ۸ منطقه یک گفت: اداره خدمات شهری ناحیه ۸ در راستای طرح استقبال از بهار و به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان در اسفند ماه سال جاری اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، صادق موسویان گفت: در یک اقدام جهادی و با بکارگیری عوامل و تجهیزات برف روبی و خدمات شهری، اقدام به شستشوی کلیه جداول، تابلوها، ایستگاه های تاکسی و پل های عابرپیاده در بلوار شهید اندرزگو از چهارراه شهید بازدار(کامرانیه) تا خیابان شریعتی و خیابان وجد اول ۳۵ متری قیطریه شد.
وی بیان کرد: اداره خدمات شهری خاک های مرده کنار جداول و معابر را به مقدار ۶ متر مکعب نظافت و حمل کرد.
موسویان اظهار داشت: اداره خدمات شهری انهار سطح محدوده را مورد شستشو، نظافت و پاکسازی قرار داد، این عملیات در صورت مساعد بودن شرایط جوی همه روزه در جریان خواهد بود.
موسویان در این خصوص افزود: واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه ۸ در راستای طرح استقبال از نوروز و به منظور پیشگیری از آلودگی زیست محیطی و حفظ و ارتقای سلامت شهروندان در اسفند ماه سال جاری اقدام به کاشت نهال نموده است.
وی اظهار داشت: کاشت گل فصلی در فضای ۴۱۰ متر مربعی، در رفیوژ بلوار شهید اندرزگو و ۳۵ متری قیطریه انجام شد.
موسویان خاطر نشان کرد: آبیاری و چمن کاری رفیوژ به مساحت ۳ هزار مترمربع انجام شد.
وی افزود: ۱۴۰ اصله درخت چنار در شمال اندرزگو و خیابان شریعتی ۳۰ اصله نهال در دبستان رشد ۲ و ۷۱ اصله نهال در درل منازل سطح محدوده آبیاری و چمن کاری شد.
موسویان ادامه داد: فرم دهی گیاهان به منظور حفظ زیبایی و ایجاد تعادل در پارک پیوند انجام شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.