اقدامات تروریستی تأثیری بر مسیر حمایت ایران از مقاومت نخواهد داشت

دبیر شورای عالی امنیت ملی:

ایران > سیاست‌خارجی– ممتازنیوز:
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حمله تروریستی تروریست‌ها به سفارت کشورمان در لبنان تاکید کرد: این گونه اقدامات هیچ تأثیری بر ادامه مسیر حمایت ایران از جریان مقاومت اسلامی نخواهد داشت.

به گزارش فارس، عدنان محمود سفیر سوریه در دیدار با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام کتبی علی مملوک رئیس دفتر ملی سوریه را تسلیم وی کرد.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به پیگیری دقیق تحولات سوریه توسط ایران، پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه را در مقابل گروه‌های تروریستی تبریک گفت و افزود: نگاه جهانی به تحولات سوریه تغییر کرده و موج توجه به خواست و اراده مردم این کشور در حال افزایش است.

وی گسترش تروریسم و ملاحظه جنایات آنها بر ضد مردم سوریه را اصلی‌ترین سبب ایجاد تعارض در حامیان آنها دانست و با اشاره به ضرورت اتخاذ راهکار سوری – سوری برای حل‌وفصل بحران جاری در این کشور، بر لزوم پیگیری راه‌حل دیپلماتیک و حل‌وفصل مسائل با راهکارهای سیاسی تأکید کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین با محکوم کردن انفجار تروریستی اخیر در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، این اقدامات را نشانه استیصال رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی همسو با این رژیم و سبب تنفر روزافزون افکار عمومی جهان از حامیان این اقدامات دانست و تأکید کرد: اینگونه اقدامات هیچ تأثیری بر ادامه مسیر حمایت ایران از جریان مقاومت اسلامی نخواهد داشت.

شمخانی افزود: پیشتر در خصوص گسترش تروریسم در منطقه و حمایت مالی و تسلیحاتی آنان توسط کشورهای غربی اخطار داده شده بود و امروز مسئولیت ریخته شدن خون شهدای این اتفاق متوجه آنان است.

علی شمخانی در خصوص انجام مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ نیز، گفت: غرب راهی به جز مذاکره برای حل‌وفصل مسائل نداشته و تحریم‌های غیرقانونی و فشارهای خارج از منطق تأثیری بر اراده جمهوری اسلامی ایران نداشته است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.