اقدامات خصمانه شیطان بزرگ طبیعی است/ مدیران فرهنگی دست روی دست نگذارند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

واکنش اکبر نبوی به اکران فیلم “آرگو” و گلایه از کم کاری مدیران فرهنگی:

مدیران فرهنگی در خصوص اقدامات خصمانه شیطان بزرگی مثل آمریکا تنها با دست روی دست گذاشتن به عنوان روابط عمومی ایفای نقش می‌کنند.

اکبر نبوی منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص توهین جدید هالیوود در ساخت فیلم “آرگو” علیه ایران گفت: بنیاد معرفتی حاکم بر آمریکا و ایران تقابل جدی و اساسی با یکدیگر دارند و در این تقابل به طور طبیعی ما از ناحیه آمریکا که آن را شیطان بزرگ می‌دانیم نباید توقع ملاطفت، انصاف و جوانمردی داشته باشیم.
وی افزود: کار شیطان انجام رفتارهای غیر الهی و انسانی است من از کارهای آمریکا تعجب نمی‌کنم تعجب من از دوستانی است که  از رفتارهای غیر انسانی آمریکا هیجان زده می شوند چون غیر از این نمی‌توان از آن ها توقع داشت.
نبوی ادامه داد: دشمن باید دشمنی کند ولی آنچه که حائز اهمیت است اقدام ما در خصوص این گونه حرکت هاست.
این منتقد تصریح کرد: درباره ماجرای سفارت آمریکا که در سال ۱۳۵۸ توسط گروه جوان دانشجو به اشتغال درآمد ما چه اقدامی در زمینه به تصویر کشیدن آن انجام دادیم آیا واقعیت ها و روابط بصری این واقعه را برای مخاطب به نمایش درآوریم؟
نبوی عنوان کرد: درباره فتنه گری و توطئه های آمریکا از ۲۸ مرداد تا به امروز، چند فیلم ساختیم؟ اگر یک صدم حجم اقداماتی که آمریکا علیه ایران انجام می دهد را ایران علیه آنها انجام می داد آمریکا ده ها فیلم در این زمینه می ساخت.
وی افزود: ما با دست روی دست گذاشتن هیچ گونه همت و برنامه ریزی نمی کنیم و از سرمایه ها و داشته های ملی در حوزه های تولید و سینما به طور شایسته استفاده نمی کنیم و فقط به محض اقدامات آمریکا یک جنجال و بیانیه راه می اندازیم.
نبوی اظهار داشت: مدیران فرهنگی وظیفه شان تولیدات فرهنگی است و باید از آن ها پرسید که در حوزه مدیریت چه برنامه ریزی و اقداماتی کرده اند.
این منتقد در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مدیران فرهنگی ما نقش روابط عمومی ایفا می کنند و با بیانیه این اقدامات را محکوم می کنند در حالی که مشت محکم یک مدیر فرهنگی تولیدات اوست نه فقط بیانیه و سخنرانی./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.